Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Bör jag lägga av med träningen? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Bör jag lägga av med träningen?
nä, jag tror du bara är väldigt väldigt ledsen.. och försöker skydda dig själv genom att låtsas som att du inte bryr dig.. hitta nån att prata med, öppna dig för, gråta för, om alla dina svagheter, så kommer du upptäcka att du inte är särskilt annorlunda mot alla andra..

för jag menar allt är bättre än den bittra tillvaro du för idag!! :D

22 februari 2010, 23:36
Avslutat konto
"Bittra tillvaro", vad grundar du det på? Om jag levde en bitter tillvaro hade jag varken kunnat träna, lära mig läsa och förstå japanska på 6 månader eller ägna mig åt någon form av kreativ verksamhet. Jag hade varit totalt handikappad vad gäller alla former av kreativa uttryck, fysiskt utmattad och kraftlös samt oförmögen att tillskansa mig ny kunskap.

Jag är bättre än t.ex fula människor, eftersom jag är rätt snygg. Jag kommer fortsätta att se ned på fula människor och kunna tänka mig att misshandla en eller annan.

22 februari 2010, 23:51
Medlem
dra ett par lappar lsd så fattar du vad jag menar

22 februari 2010, 23:53
Avslutat konto
maxiebraxie skrev:
dra ett par lappar lsd så fattar du vad jag menar

Jag behöver inte sån skit för att kunna tänka bortom de tre dimensionerna.

22 februari 2010, 23:56
Medlem
jag ser igenom dig tillochmed härifrån och det gör alla andra också.. se igenom dig själv och styr för faan.. livet ska inte vara misär

22 februari 2010, 23:59
Avslutat konto
Visst, visst... Du har hittills på dina 30 minuter av desperat trollande inte presenterat något som stöder något av dina påståenden om mig.

Kan inte vara lätt att vara mobbad och ful. Tack och lov har jag aldrig varit det.

23 februari 2010, 00:05
Medlem
!

25 februari 2010, 10:16
Medlem
Josef3 skrev:
Jag vill inte ge upp min frihet för att mörda, och jag kommer inte att mörda, men träningen gör att jag förutom den onormalt höga sexdriften också fantiserar om våld nästan dygnet runt.

Eftersom alla andra verkar vara förstoppade sexmoralister :P och inte vågar föreslå det för mig självklara, så får väl jag ta på mig rollen som dekadent, pervers sexgalning:
Har du provat att onanera regelbundet? Sexlusten brukar lugna ner sig då.

26 februari 2010, 16:47
Avslutat konto
Jag orkar inte onanera så mycket.

Har dock höjt dosen av finasterid nu och upplever faktiskt, tack och lov, något mer normaliserad sexdrift. Är alltså inte löjligt kåt dygnet runt längre och vaknar inte på nätterna alldeles flämtande och svettig med järnhårt stånd.

Nu återstår bara att se om jag får manboobs också. Hoppas jag slipper.

26 februari 2010, 16:53
Medlem
Biverkningsprofilen är jämförbar med den som tidigare rapporterats för Proscar (finasterid 5 mg) och har huvudsakligen bestått av sexuella dysfunktioner i låg frekvens.

Finasterid låter inte som det bästa preparatet för att sänka sexlusten om det inte är så att du samtidigt lider av håravfall. Var det förresten inte du som var emot att tillföra din kropp konstiga preparat?

Josef3 skrev:
Jag tänker absolut inte ta något vidrigt, onaturligt preparat för att bli "lugnare". Isåfall skulle det vara ett naturmedel eller en alternativbehandling som akupunktur.

Josef3 skrev:
Nu återstår bara att se om jag får manboobs också. Hoppas jag slipper.

Manboobs riskerar du väl bara om du får i dig höga halter östrogen!? (Eller möjligen om du blir en riktig soffpotatis.)

26 februari 2010, 17:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.