Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Ser du normal eller hjärnskadad ut?
Författare |
Meddelande |
maxiebraxie
Medlem
|
Re: Ser du normal eller hjärnskadad ut?
härligt!
|
22 februari 2010, 23:47 |
|
|
maxiebraxie
Medlem
|
Jag ser väldigt snäll och normal ut, vilket jag också är, åh vad livet är underbart.. tingeling!!
|
22 februari 2010, 23:48 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Vilka sjukdomar har du? Du verkar manisk? Asperger och bipolär?
|
23 februari 2010, 00:01 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Jag TROR jag uppfattas som rimligt normal.
men jag kan inte läsa tankar..
|
25 februari 2010, 21:54 |
|
|
[Charley]
Medlem
|
Jag ser normal ut, nu när mitt hår vuxit ut en del. Lite tjock, kanske.
|
27 februari 2010, 23:46 |
|
|
liten bla kanin
Medlem
|
Jag ser långörad ut.
|
1 mars 2010, 15:25 |
|
|
Solenoid
Medlem
|
Jag ser onormal ut, eftersom jag är så lång och inte följer rådande klädtrender. Det tycker väl många vanliga människor ser hjärnskadat ut...
|
1 mars 2010, 15:59 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Att inte följa trender är inget problem så länge man inte fastnat i en gammal trend. Att ha en helt individuell stil är bara bra, men att springa runt och klä sig i t.ex någon stil som var typiskt trendig under 90-talet är bara fel rakt igenom.
|
1 mars 2010, 17:16 |
|
|
Solenoid
Medlem
|
Jag har en egen stil, men samtidigt så när jag bara vill känna mig avslappnad hemma, så ser jag nog inte så rolig ut jämt. Vet inte om det är 90-talsstil, tror inte det. Men då blir det funktionella kläder helt enkelt. Jag brukar matcha färger. Och jag undviker fruktansvärda skärningar som jag inte kan stå ut med själv. Jag lägger inte en massa pengar på att kläder ska se fina ut när jag "vältrar mig med min hund" och liknande.
Vad är 90-talsstil förresten? Jag har koll på stilarna (tillräckligt bra) t.o.m. 80-talsstilen, men sedan tycker jag att det har varit blandat, förutom att skor har sett totalt förjävliga ut länge (tio år eller mer). De börjar se bättre ut nu verkar det som.
Visa gärna en bild på typiskt 90-tal.
|
1 mars 2010, 17:25 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Kan inte hitta nån bild men typ utsvängda "bootcut" jeans, platåskor, jazzbyxor, alldeles för stora och säckiga kostymer med för långa byxben etc. Allt väldigt 90-tal.
|
1 mars 2010, 18:45 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|