Ny tråd Svara på tråd  [ 56 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Har bestämt mig för att rösta i höst 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Har bestämt mig för att rösta i höst
Josef3 skrev:
Flera av den tyska efterkrigstidens mest framträdande nazister var homosexuella. Redan under Tredje Riket var homosexualitet vanligt inom SS. De bögarna som skickades till koncentrationsläger var fjollorna, typ motsvarigheten till dagens AIDS-pridebögar.

Om du som homosexuell inte tillhörde partitoppen var det raka vägen till ugnarna.

Vad bygger du din tes om att bara vissa homosexuella mördades på?
Har du någon källa på det påståendet eller är det din privata fantasi som spelar dig ett spratt?

22 februari 2010, 21:25
Medlem
Krigarn skrev:
Jag är antirasist.
Vill du träffa mig irl och diskutera feghet?

Jo, tack. Jag vet hur folk i AFA agerar. Kom hit om du vågar så ska vi spöa upp dig, jävla rasse.

Är det inte du som brukar påstå dig vara intellektuell?

22 februari 2010, 21:59
Medlem
Är jag med i AFA nu helt plötsligt!? Hur gick det till...?

22 februari 2010, 22:04
Avslutat konto
Krigarn skrev:
Josef3 skrev:
Flera av den tyska efterkrigstidens mest framträdande nazister var homosexuella. Redan under Tredje Riket var homosexualitet vanligt inom SS. De bögarna som skickades till koncentrationsläger var fjollorna, typ motsvarigheten till dagens AIDS-pridebögar.

Om du som homosexuell inte tillhörde partitoppen var det raka vägen till ugnarna.

Vad bygger du din tes om att bara vissa homosexuella mördades på?
Har du någon källa på det påståendet eller är det din privata fantasi som spelar dig ett spratt?

Du kan tydligen ingenting om SA och SS historia. Delningen mellan homosexuella som "fjollor" och "spartaner" började i Tyskland redan under 1800-talets andra hälft och en av pionjärerna var Adolf Brand.

De homosexuella traditionerna som återfanns både inom SA och SS har historiskt dokumenterade rötter i Tyskland.

Utrensningarna inom SA var politiskt och inte homofobiskt motiverade. Flertalet av de homosexuella medlemmarna införlivades i SS som också var tydligt homosexuellt.

Alla naziorganisationer idag har sin andel Karl Ernst-typer. Unga ärkebögar av det mer maskulina slaget.

Bild

22 februari 2010, 22:37
Medlem
:lol: Är det ditt ideal eller?

22 februari 2010, 22:42
Avslutat konto
Fler homo och bisexuella nazister.

Bild

Bild

Det spekuleras även i att Hitler och Hess var bisexuella. Himmler kan ha varit bi, Heydrich likaså. Fanns många homosexuella tendenser bland nazisterna.

Hitler var inte ens homofob. Han hade umgåtts med Röhm som en vän under många år och var väl medveten om hans läggning. Röhm var dock den enda kända nazisten som helt öppet propagerade för homosexualitetens överlägsenhet. Hans ideal var hämtade från 1800-talets tyska homokult i spartansk anda.

Senast redigerad av Josef3 22 februari 2010, 22:49, redigerad totalt 1 gång.

22 februari 2010, 22:47
Avslutat konto
Krigarn skrev:
:lol: Är det ditt ideal eller?

Vita krigare är fint och sexigt, ja. Dessa typer av homosexuella finns överallt inom nazirörelser även idag.

22 februari 2010, 22:48
Avslutat konto
Vad gäller myten om att utrensningarna av SA var homofobiskt motiverade och att SS skulle vara "mindre homosexuellt" så är det bara myt och lögn.

En bråkdel av SA-medlemmarna mördades. Det var bara ledarskapet. Resten införlivades i SS och SS var troligen MER homosexuellt än SA.

22 februari 2010, 22:52
Medlem
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

*andas*

AAAHAHAHHAHAHAAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

*torkar tårarna*

första inlägget i denhär tråden är SERIÖST det ROLIGASTE jag NÅGONSIN LÄST!!!

22 februari 2010, 23:46
Medlem
Krigarn skrev:
Är jag med i AFA nu helt plötsligt!? Hur gick det till...?

Det går åt en smula illvillig texttolkning (för all del kanske inte så mycket) för att läsa det rdos faktiskt skrev som att han påstod det...
rdos skrev:
Jag vet hur folk i AFA agerar.

...något som säkerligen är en kommentar till ditt uttalande:
Krigarn skrev:
Jag är antirasist.

Folk som kallar sig "antirasister" är nästan alltid av samma skrot och korn som idioterna i AFA även om de formelt inte "är med".

Jag upplever AFA & Co som ett betydligt större hot än diverse nassar - som ju uppenbarligen har tomtar på loftet, medan vänsterpacket åtminstonde utger sig för att vara både seriösa och välmenande när de vill tvinga mig att delta i grupprunkandet.

25 februari 2010, 01:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 56 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.