Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Nej nej, en stressåkomma som gör ont (svidande syra i magsäcken). Vet du inte vad magkatarr är?! Lyckans ost!!!


3 december 2012, 08:42
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Magkatarren har gått över, men det här tycks vara en osedvanligt seg och ineffektiv dag. Usch! Borde skriva intensivt och inspirerat men sitter mest och småhuttrar över en kopp avsvalnat te och undrar vart dagen tog vägen. Inte heller terapin kom någonstans idag, riktigt; kontentan av vad vi kom fram till var väl att jag inte vet vem jag är eller vad jag vill med mitt liv. Och det var ju det jag sökte för. :| Fick intrycket att min terapeut mest tyckte att jag borde gå ut och träffa folk och träffa mig en juste NT-kille.


3 december 2012, 17:46
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Tråkigt, Inco. Tänk dock på att alla dagar inte behöver vara effektiva. Hoppas du kan slappna av lite. Du verkar ju vara så himla ambitiös med jobb och matlagning och allt i allmänhet.


3 december 2012, 18:03
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Tack för det! Men just den här dagen hade behövt vara effektiv eftersom jag är sen med en deadline igen. *suck*


3 december 2012, 18:06
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Fick intrycket att min terapeut mest tyckte att jag borde gå ut och träffa folk och träffa mig en juste NT-kille.


En banal, okomplicerad typ? :lol:


3 december 2012, 19:38
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Visste du inte det, Incognita: Kvinnans enda uppgift här i livet är ju att träffa en man, gifta sig och bli hemmafru!? Det är ju vad alla kvinnor egentligen drömmer om, innerst inne; då blir de så lyckliga, de små liven... :04:


3 december 2012, 20:46
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Vet du inte vad magkatarr är?!


Tydligen inte; jag tolkade det som ett ospecificerat samlingsnamn för magåkommor i största allmänhet.


3 december 2012, 22:56
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Incognita skrev:
Fick intrycket att min terapeut mest tyckte att jag borde gå ut och träffa folk och träffa mig en juste NT-kille.


En banal, okomplicerad typ? :lol:


^sjup.

En Karl-Johan Persson-typ kanske. :? Hemska tanke!


3 december 2012, 23:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trygg, men tråkig eller otrygg, men spännande - och så några stunder av lycka när allt synkar.

Själv har jag blivit snuvig igen. :x


4 december 2012, 12:53
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Attans då! Krya på dig!

Jag jobbar hemma p.g.a. att jag hade huvudvärk hela morgonen och inte kunde ta mig ur sängen förrän det var för sent att ta sig till jobbet.

Måste det trygga vara tråkigt, eller det spännande otryggt? Man är nog felkopplad i hjärnan på något sätt om man konsekvent funkar så, misstänker jag.


4 december 2012, 13:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron