Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Snor slutade jag för övrigt prata om för länge sedan; Frun är tragiskt långt efter sin tid. :04:


Med "sin" menade jag naturligtvis "Er" - och med ":04:" menade jag naturligtvis "".


24 november 2012, 04:21
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Här sitter man igen och undrar varför man inte kommit i säng ännu. Det såg ju åtminstone lite bättre ut för någon vecka sedan. Nu är det tidscirkus igen. Det är bara att hänga med i svängarna. Inte för att det gör så mycket, då det inte direkt stör andra, hur jag i min ensamhet vevar samma vanliga gamla visa som så mången gång förr.


24 november 2012, 05:12
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Som väntat kunde jag inte somna så tidigt som jag hade behövt, så istället hoppade jag upp och städade badrummet lite, gjorde iordning frukost till senare, vilket betyder att jag kan få i mig rejäl sådan, men ändå sova en timme extra (dock bara maximalt 4 timmar totalt).


24 november 2012, 08:10
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag misstänker att vetskapen om att jag måste upp en viss tid gjorde att jag inte kunde somna - i kombination med ökande hungerkänslor och kvardröjande slem i näsan.

Det var ingen idé att ligga kvar, så nu har jag gått upp och planerar att äta frukost för att sedan ta en tupplur.


24 november 2012, 09:52
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Så där är det för mig också, omöjligt att slappna av och stilla någon sorts diffus beredskap som gör det omöjligt att somna om jag vet att jag har en tid att passa och att det är si och så många timmar kvar tills jag måste vakna.

Uppenbarligen somnar jag inte annars heller ifs. som inatt.
Godnattmorgon.


25 november 2012, 05:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
...men vad gör man åt det!?

Schueberird skrev:
Tech House


Idag har det tvärtom varit gurgelsång och dubbla baskaggar som gällt: En fin visa från en trevlig metallorkester piggar alltid upp. :D


27 november 2012, 00:43
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Snart dags att sova skönhetssömn.


27 november 2012, 04:06
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Snart dags att sova skönhetssömn.


Iförd en mycket sexig outfit bestående av pyjamasbyxor, långkalsonger, raggsockor och sedan vanliga strumpor utanpå och på överkroppen pyjamaströja och en stickad tröja utanpå för att hålla värmen.


27 november 2012, 04:20
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Vid 22:00 ikväll har jag varit vaken i 24h. Då måste jag väl kunna somna för natten?
Just nu känner jag mig dock klarvaken fast helt orkeslös. Sömntrött är jag inte.


29 november 2012, 18:32
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Somnade vid 0-tiden, vaknade 3, försökte somna om, men gick upp cirkus halv fem och förberedde tvätt etc...


5 december 2012, 06:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron