Re: Vad har du gjort idag?
Igår fyllde jag i massor av papper som jag ska lämna till psykologen vid nästa utredningstillfälle. Det visade sig vara lättare sagt än gjort. Jag kryssade i alla rutor men fick lägga till en del kommentarer i marginalen, jag hoppas det är lugnt...
Just rutkryssandet var inte så svårt iofs men formuläret där jag skulle beskriva mig själv och min livssituation var värre. Fågorna var vagt ställda. Jag frågade dotterns far vad han trodde det var meningen att jag skulle fylla i på flera av frågorna och han bara skrattade åt mig. Han menade att om jag på frågan "Motionerar du? Om inte, vilka motionsformer har du ägnat dig åt tidigare?" trodde jag skulle fylla i
alla aktiviteter även från bandomen typ badminton och barngympa, skulle jag definitivt få aspergerdiagnos.
Fick ringa psykologen i halvpaniskt tillstånd eftersom det stod på kallelsen att jag skulle ta med en anhörig till anhörigintervjun, men jag och hon har talat tidigare om att jag ska ta med båda mina föräldrar, alltså två anhöriga. När jag ringde sa hon att "ju fler desto bättre". Okej, men.... varför
skriver de inte det då?
Och nu skriver jag i "vad har du gjort idag?" även fast jag gjorde detta igår. Livin' on the edge!!!