Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Är så jävla trött att jag håller på att bryta ihop. Men jag väntar på att pojkvännen ska logga in på skype. Det är vårt sätt att umgås på när vi inte kan träffas irl.


25 november 2012, 21:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Borde sova men mitt schema i mobilen har försvunnit så jag vet inte vad jag sak ställa klockan på. Vilket elände!


26 november 2012, 00:41
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag känner för att gräva ner mig just nu.


26 november 2012, 01:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Undrandes.

Går lagning av framtandskrona som "nödvändig tandvård"?

Bet av min tandkrona på ett hagel igår... Hur dyrt som helst, och eftersom det är en framtand och jag inte vill se ut som en uteliggare, måste det lagas. Om jag har tur, går det att bara limma på en ny krona, men det är ju svindyrt att tillverka den lik förbannat.

Dessutom har jag nyss börjat med SSRI så jag får inte ta den vanliga bedövningen, utan måste ta den som inte fungerar på mig :( Minns hur jävla sketont det gjorde när jag fick kronan för 20 år sedan och hade samma jävla medicin och overksamma bedövning och de borrade bort nästan hela framtanden (den är inte död, utan jag slog sönder den i en cykelolycka för 30 år sedan).

Fy fan vad jobbigt allt måste vara jämt. Orkar inte med detta nu.


26 november 2012, 08:09
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag går nog och drar nåt gammalt över mig. Jag har ändå ingenting att göra idag. Det stora forumet ligger nere och jag vet inte vad jag ska göra med tiden jag får över. Jag blir bara nervös.


26 november 2012, 12:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
@Solenoid: Jättetråkigt att höra om din otur.

Har tränat lätt på gym idag; har gjort det två gånger i veckan ett tag. Det ska ju vara bra, men jag tycker dock att jag blir mer än behagligt trött. Och inte tycker jag att jag varit tillräckligt duktig för att ha rätt att lata mig. När jag någon gång om somrarna cyklar riktigt långt blir jag mycket tröttare efteråt men då har jag lättare att se belöningen: att jag fått se vackra vyer.


26 november 2012, 18:52
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Spader skrev:
@Solenoid: Jättetråkigt att höra om din otur.

+1
Spader skrev:
Och inte tycker jag att jag varit tillräckligt duktig för att ha rätt att lata mig.

Vad hårt du håller dig själv. :mrgreen: Jag har inte tränat på många veckor. Ska börja med träning igen för det enda sätt jag kan slappna av på tycks vara genom att träna skithårt eller lyssna på dödsmetall.


26 november 2012, 19:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nu har jag gått och blivit sjuk igen. :roll: Just nu hasar jag alltså runt i tredubbla tröjor och raggsockor och snyter ut näsan de stunder då jag inte äter, dricker vatten, sover eller inte får något gjort framför datorn, utan istället spelar meningslösa flashspel.


26 november 2012, 21:23
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Usch för att vara sjuk.
Jag känner mig konstant trött och superhungrig nu. Åt gjorde vi precis men får nog ändå gå och skrapa resten av renskaven i en liten skål och hälla i mig.


26 november 2012, 21:53
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hoppas ni piggnar till och kryar på er och blir av med oturen.

Mig är det faktiskt rätt OK med just nu. Lite trött bara. Tidigare under kvällen blossade jag upp i ansiktet av att min son åt choklad så att det doftade av det, men det har lugnat sig nu. Dum allergi.


26 november 2012, 23:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron