Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Svart magi! Häxdoktorer! Voodoo! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Svart magi! Häxdoktorer! Voodoo!
Jag är den sista i världen att tro på vidskeplighet. Men nu är jag i den sitsen att jag skulle behöva kasta en förbannelse över en annan människa. Jag önskar henne all olycka i världen. Jag önskar livet ur hennes barn om hon har några, jag önskar att hon råkar ut för en olycka som vanställer henne, det värsta man kan föreställa sig kan hända någon önskar jag drabbar henne. Även om jag inte tror på sånt här så skulle det få mig att må väldigt mycket bättre att veta att jag har lagt en besvärjelse över henne.

Är det någon som vet hur jag kan få tag på en häxdoktor bevandrad inom svart magi? Än så länge är alla jag har fått nys mer inriktade på vanliga spådomar och mer vit magi. Jag behöver det tyngsta artilleriet. En voodoo-docka av den här nonchalanta jävla fittan på nyckelringen som jag kunde sticka nålar i och uttala besvärjelser över skulle få mig att må mycket bättre. Och när hon väl råkar ut för hemskheter så skulle jag kunna inbilla mig att det var jag som hade orsakat.

Mina våldsfantasier och mitt bottenlösa hat som nästan får mig att självantända räcker inte längre, jag behöver något mer konkret. Ritualer är viktiga för aspergare och jag skulle kunna fylla ut mitt ritualschema med besvärjelser, det skulle faktiskt få mig att studsa upp ur sängen på glatt humör om jag fick försöka föra över all svart mörk ond energi inom mig till en liten modell av mitt hatobjekt.

22 februari 2010, 21:59
Medlem
Inlägg Re: Svart magi! Häxdoktorer! Voodoo!
För dagbok på vad du känner och önskar skulle hända henne. Lägg till tid och plats för varje tillägg. Ta med den vart du än går. Till slut har du ett fysiskt bevis på din besatthet.

22 februari 2010, 23:06
Medlem
Det ena inlägget knasigare än det andra...ND, stalkerparanoia, homofila nazister, bättre empati genom LSD, voodoo...är det Gökboet jag hamnat i eller vad är det frågan om?

23 februari 2010, 00:12
Medlem
Gör en egen voodoodocka. Kan väl inte vara så jävla svårt?

23 februari 2010, 02:05
Medlem
Minns inte alla detaljer.
Men det viktiga är att du tänker intensivt att dockan föreställer ditt objekt när du skapar den.
Materialet du skall använda är sånt som ditt inre talar om är det rätta.

Men sedan?
Det skulle vara några komponenter som symboliserade vissa egenskaper.........här minns jag ej.
Får fundera över natten kanske jag kan komma på vad det var.

När du sedan tröttnar på den skall du gräva ner den i rotsystemet till ett träd, efter att trädet gett sitt medgivande. Får du inget medgivande får du fråga nästa träd.
Då neutraliserar man krafterna.

23 februari 2010, 02:19
Medlem
Föresten är det någon som vet om det ligger någon energi i flygtall? Jag hittade en sådan i somras.
När skall man skörda den? Är det midsommar som för flygrönnen?

23 februari 2010, 02:25
Medlem
Hahahaha detta inlägg får mig att minnas ett tillfälle när jag var så där rabiat hatfull, satt i badkaret och döpte en av grabbarnas turtlebadskumsgubbar till personen i fråga och började frenetisk såga med fotfilen tills det gick hål i foten... personen i fråga var en lärare till grabben och hon dök aldrig upp i skolan dagen efter, pga bruten fot :lol: :lol: även om inte jag var orsaken så kändes hämnden ljuv den gången

23 februari 2010, 13:10
Medlem
lillsanna skrev:
Hahahaha detta inlägg får mig att minnas ett tillfälle när jag var så där rabiat hatfull, satt i badkaret och döpte en av grabbarnas turtlebadskumsgubbar till personen i fråga och började frenetisk såga med fotfilen tills det gick hål i foten... personen i fråga var en lärare till grabben och hon dök aldrig upp i skolan dagen efter, pga bruten fot :lol: :lol: även om inte jag var orsaken så kändes hämnden ljuv den gången

Låter som att du var orsaken.

23 februari 2010, 15:58
Medlem
lillsanna skrev:
Det där låter ju helt underbart. Det är något sånt jag skulle vilja uppnå. Det skulle man ju kunna leva på resten av livet. Man skulle ha ett happy place att gå till varje gång man blev arg på någon, man skulle veta vilken kontroll man hade över mörka övernaturliga krafter. :D

Ufo skrev:
När du sedan tröttnar på den skall du gräva ner den i rotsystemet till ett träd, efter att trädet gett sitt medgivande. Får du inget medgivande får du fråga nästa träd.
Då neutraliserar man krafterna.
Det är precis därför jag skulle behöva snacka med en riktig svartmagiker, en man som kan tala med träd. Neutralisera dockan? Det är bara om man vill bryta förbannelsen väl? Eller kan man kanske våldsgräva ner den under roten på ett träd som inte gett medgivande och det kan kanske fungera som en slags ondkraftskatalysator istället? Man kanske skulle leta upp något dendrofilforum och fråga hur man vet om träd samtycker eller inte?

Jag har i.a.f. hört mig för om häxdoktorer och det verkar som att det inte är så vanligt att dom håller på med svart magi, dom har väl fullt upp med att bryta förbannelser :lol:

23 februari 2010, 16:48
Medlem
antikropp skrev:
Det är precis därför jag skulle behöva snacka med en riktig svartmagiker, en man som kan tala med träd. Neutralisera dockan? Det är bara om man vill bryta förbannelsen väl? Eller kan man kanske våldsgräva ner den under roten på ett träd som inte gett medgivande och det kan kanske fungera som en slags ondkraftskatalysator istället? Man kanske skulle leta upp något dendrofilforum och fråga hur man vet om träd samtycker eller inte?
När dockan är uttjänt så skall den förstöras på rätt sätt, annars kan den slå tillbaka på dig själv.
antikropp skrev:
Jag har i.a.f. hört mig för om häxdoktorer och det verkar som att det inte är så vanligt att dom håller på med svart magi, dom har väl fullt upp med att bryta förbannelser :lol:
Magin är som vilket verktyg som helst. Mekanikern kan använda sin skiftnyckel till att laga maskinen, eller till att slå den i huvudet på någon.
Men de allra flesta mekanikerna sysslar just med att laga maskiner. Men skiftnyckeln är densamma.

23 februari 2010, 19:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.