Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag har varit helt däckad fram till nu. Inte bra. Jag misstänker lakritset. Får nog lov att sluta cold turkey. Vad är det för fel på mig?! (retorisk fråga)


22 november 2012, 12:46
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vi firar jul (i köket) och är gravida, förvirrade och villrådiga. För att sammanfatta.

Hej forumet - hejdå forumet! :09:


22 november 2012, 17:32
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Vi firar jul (i köket) och är gravida, förvirrade och villrådiga. För att sammanfatta.

Hej forumet - hejdå forumet! :09:


Oj! Hoppas förvirringen och villrådigheten övergår i mindre förvirrad och villrådig glädje! Så att man vågar gratulera!


22 november 2012, 17:54
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Oj! Hoppas förvirringen och villrådigheten övergår i mindre förvirrad och villrådig glädje! Så att man vågar gratulera!

+1


22 november 2012, 18:02
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Apatisk osv, men utredningsbollen är helt klart i rullning nu i varje fall. Har fått alla tider och kommer ha slutsamtal redan 12 december. Känns bra att få besked före jul och framförallt innan vårterminen börjar. Visar det sig att jag inte har AS har jag väl bara allmänt svagt psyke och då vet jag inte vad jag ska göra.


23 november 2012, 13:15
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
@Orange: Ingen har väl "bara allmänt svagt psyke"? Skulle det mot förmodan inte vara AS finns det ju andra specifika saker att jobba med, som utredningen kan ge en hint om, och vissa saker kan man ju t.o.m. bli frisk från. Skönt att du inte behöver vänta så länge på besked!

---

Skör. Jag känner mig som jag föreställer mig att man känner sig när man vaknar upp ur en psykos, fastän jag mig veterligen inte har haft någon. Kanske freakade någon aspekt av mig ut bortom min uppfattning igår (och levde rövare i "trauma time"), vid självmordshotet, trots att jag inte upplevde att jag kände något. Det skulle ju stämma med min hypotes om komplex PTSD.

Det är nog så här folk menar när de säger att de känner sig som en urvriden skurtrasa eller som om de blivit överkörda av en ångvält.

Mitt korttidsminne är helt kaputt och jag skakar.


23 november 2012, 15:01
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
@Orange: Ingen har väl "bara allmänt svagt psyke"? Skulle det mot förmodan inte vara AS finns det ju andra specifika saker att jobba med, som utredningen kan ge en hint om, och vissa saker kan man ju t.o.m. bli frisk från. Skönt att du inte behöver vänta så länge på besked!

Jo, det är förstås sant.

Incognita skrev:
Skör. Jag känner mig som jag föreställer mig att man känner sig när man vaknar upp ur en psykos, fastän jag mig veterligen inte har haft någon. Kanske freakade någon aspekt av mig ut bortom min uppfattning igår (och levde rövare i "trauma time"), vid självmordshotet, trots att jag inte upplevde att jag kände något. Det skulle ju stämma med min hypotes om komplex PTSD.

Det är nog så här folk menar när de säger att de känner sig som en urvriden skurtrasa eller som om de blivit överkörda av en ångvält.

Mitt korttidsminne är helt kaputt och jag skakar.

Oj! Vad jobbigt. Du behöver nog ta det väldigt lugnt. Hoppas du har möjlighet att vila. :09: Själv känner jag en blandning av skuldkänslor, medlidande och ilska.


23 november 2012, 16:19
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Incognita skrev:
Oj! Hoppas förvirringen och villrådigheten övergår i mindre förvirrad och villrådig glädje! Så att man vågar gratulera!

+1
Tack ändå. ;)
Än vet vi varken ut eller in.


24 november 2012, 03:35
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Munter och pårökt.


24 november 2012, 04:23
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött och lider av en konstig ensamhet.


24 november 2012, 20:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.