Ny tråd Svara på tråd  [ 46 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Konst i Götet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Konst i Götet
Jag tänker vara med nästa lördag. Idag ligger jag lågt.

17 november 2012, 13:03
Moderator
Jag tror inte jag orkar. Sorry. :| Och orkar jag ta mig någonstans så har nya bebisen första tjing. Har lite ont om sekiner också.

17 november 2012, 13:23
Avslutat konto
Incognita skrev:
Jag tror inte jag orkar. Sorry. :| Och orkar jag ta mig någonstans så har nya bebisen första tjing. Har lite ont om sekiner också.

Tråkigt, men det blir säkert fler tillfällen. Klart du prioriterar bebisen! Jag är avundsjuk. :D

17 november 2012, 13:26
Medlem
Spader skrev:
Jag tänker vara med nästa lördag. Idag ligger jag lågt.

Det borde jag med (och det känns) men tänkte passa på ändå när jag nu aktiverat nytt periodkort (lokaltrafiken). Och mina barn är med min mamma på Liseberg, så kanske träffar dem sedan om det finns ork (helst inte gå in på Liseberg - någon måtta får det vara på intrycksfloodningen...).

17 november 2012, 13:51
Medlem
Jag kommr inte; dels på grund av den långa tågresan och dels för att det dök upp en annan grej på närmare håll - en annan gång kanske.

17 november 2012, 16:46
Avslutat konto
Schueberird skrev:
Jag kommr inte; dels på grund av den långa tågresan och dels för att det dök upp en annan grej på närmare håll - en annan gång kanske.

Trist, men det kommer säkert fler tillfällen som sagt.

17 november 2012, 17:59
Medlem
Kom på idag att ingen tid bestämts. Jag och Solenoid kom överens om kl 12. Vi lär la hitta på fler aktiviteter i framtiden för de som inte kunde komma denna gång.

17 november 2012, 21:48
Medlem
Häpps! Såg att CiP:arna har en träff på världskulturmuseet på söndag.

Kan det museet vara något för en nästa träff?

Ser att jag dubbelbokat mig också X@

Har bestämt med min man att äta på Amazing thai på lördag. Men kanske kan jag göra båda. Var har ni förresten tänkt äta nu på lördag? Eventuellt gör jag båda sakerna, maken kanske följer med, eller så ställer jag in det med maken till dagen efter om jag inte äter ute på lördagen.

20 november 2012, 16:11
Avslutat konto
Solenoid skrev:
Häpps! Såg att CiP:arna har en träff på världskulturmuseet på söndag.

Kan det museet vara något för en nästa träff?

Ser att jag dubbelbokat mig också X@

Har bestämt med min man att äta på Amazing thai på lördag. Men kanske kan jag göra båda. Var har ni förresten tänkt äta nu på lördag? Eventuellt gör jag båda sakerna, maken kanske följer med, eller så ställer jag in det med maken till dagen efter om jag inte äter ute på lördagen.

Världskulturmuséet skulle vara roligt någon gång framöver, absolut. Det var länge sedan jag var där men har för mig att det var intressant.

Jag kan tänka mig att äta var som helst på lördag. Vore kul om du hängde på! Maken kan väl hänga med också. Var ligger Amazing thai? Vi kanske kan äta där allihop?

21 november 2012, 22:08
Medlem
Amazing thai ligger vid Avenyn. Rätt dyrt. Asiatisk grillbuffé där man plockar råvaror som sedan wokas. Nära 200 kr.

Vi eller jag följer med på konsten, sedan går vi till Amazing thai. Om jag kommer själv, äter jag inte där pga priset. Vi har velat prova länge, men alla helger är fyllda av annat. Denna lördag verkar allt gå att kombinera dock.

21 november 2012, 23:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 46 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.