Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag kanske är missbildad. :10: Och när jag uttalar det så har "magnesiumet" massor av rytm. :mrgreen: (Utan magnesium faller det sig f.ö. snarare så att I've got the blues...)


20 november 2012, 00:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Men jag är ju så ung, ingen tant. :D Det hade vi väl kommit fram till?


Nå'n ungdom är du väl knappast heller.


20 november 2012, 00:26
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det beror la på vad man jämför med. :!:

Jag är t.ex. yngre än du. :mrgreen: (Som man gafflar får man ta skeden i vacker mun.)


20 november 2012, 00:28
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
En bildad miss i blues är väl inte det sämsta? :10:

Hoppas Kaninmamma har det bra förresten. Och Ufo Hon (de) är ju inte skyldig(a) att vara här, men ändå.


20 november 2012, 00:35
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
i vacker mun

hand? Tappar bort mig bland metaforerna ibland...


20 november 2012, 00:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Det beror la på vad man jämför med. :!:

Jag är t.ex. yngre än du. :mrgreen: (Som man gafflar får man ta skeden i vacker mun.)


Det stämmer. :)
Jag bär mina år med stolthet.

Har du gått på ungdomshysterin?


20 november 2012, 01:57
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag är nog lite ambivalent i frågan.

För egen del tenderar jag nog att helt glömma bort att jag överhuvudtaget har en ålder och att den spelar roll, men så aktualiseras frågan plötsligt i olika sammanhang. Man blir positionerad som det ena eller det andra, och förutsätts därmed ha eller inte ha vissa egenskaper/erfarenheter/intressen. Och som vanligt tycker jag inte att jag passar in någonstans.

Fast just i den här situationen var jag inte särskilt allvarlig.

---

On topic: hungrig och flera mil hemifrån.


20 november 2012, 18:44
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Fast just i den här situationen var jag inte särskilt allvarlig.

Nej, ni yngre är ju sällan det. Flacka omkring brukar ni också göra så man tittar i kors, gör man. Men äta måste man, lilla vän. :P

(Gammal man kom inte på något bättre...)


20 november 2012, 19:36
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag börjar misstänka att jag har lakritsförgiftat mig igen. Attans! Suget efter lakrits blir bara större och större, vill ha allt större doser, och nu går jag omkring med kronisk huvudvärk. Lätt sådan, dock. Och nu fick jag hjärtklappning efter inmundigande av lakrits. Varför utvecklar jag så lätt ett beroende av lakrits när jag är så känslig för det? Irrationell kropp!


21 november 2012, 16:33
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Huvudvärken gick bort efter att jag frossat i lakrits. Sjukt mycket piggare och gladare blev jag också. Jag måtte ha haft abstinens! Galet. Får lov att trappa ner.


21 november 2012, 17:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.