Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Packat ner större delen av alla min lerkrukor jag äger samt alla blomfat i kartonger. Flyttpackning.

15 november 2012, 21:52
Moderator
Röjt och sorterat bland gamla papper. Tungt stödd på hjälp. Återsett minnen. Spår av ett liv som ser mer ut än det var. (Bland annat lämnar ju det autistiska utanförskapet snarare än frånvaro av spår. Sedan trycks åren ihop sedda i backspegeln, och sedan tänker man kanske inte på att resultaten av verksamhet saknas...) Men som var mer än det är nu.

16 november 2012, 02:33
Medlem
Till viss del dött.

16 november 2012, 14:00
Medlem
Varit ner till förrådet och plockat upp ett gäng kartonger.

17 november 2012, 23:54
Moderator
Hoppas för min del att jag slipper flytta igen på ett bra tag...

Ron Jeremy skrev:
Till viss del dött.
Hoppas det har "tillräckligt" med positiv sida.

Tittat litet TV. Försökt vila och undrat hur jag ska stimulera mig. (Hur knyter man upp den motsättningen?)

18 november 2012, 02:09
Medlem
Varit ute och sprungit med mina nya bluetooth-hörlurar så jag slipper ha en sladd mellan mobilen och lurarna. Kommer kännas väldigt roligt och högteknologiskt i en vecka framöver tills jag vant mig.

18 november 2012, 14:50
Moderator
Sett på TV. Hört om nya israeliska illdåd. (Är det något mer än rädsla för hur andra ska reagera, och kanske kostnaderna i pengar, som hindrar dem från att mörda alla miljoner palestinier på ett bräde?) Bombarderats med fler viktiga och hjärtslitande saker som sätter mig i brand och längtan efter att uträtta något men som jag inte orkar med. ("Hycklare" brukar en viss typ av högerfolk säga.)

19 november 2012, 00:14
Avslutat konto
Varit hos fabbo doktorn och tagit prover. Vet inte om jag överreagerar men jag tyckte det var lite kul att läkaren angående mina symptom först frågade om de "smugit sig på" och sedan snabbt lade till "eller, eh, kommit gradvis". Jag hade nämnt att jag genomgår utredning för AS.

20 november 2012, 00:20
Moderator
:lol: Dutti fabbo dotto!

20 november 2012, 00:26
Avslutat konto
Incognita skrev:
:lol: Dutti fabbo dotto!

Haha ja :D, jag klandrar honom absolut inte för han kan ju inte veta hur jag är, men det var väldigt kul eftersom han framstod som jätteaspig själv.

20 november 2012, 00:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.