Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Har bestämt mig för att rösta i höst
Författare |
Meddelande |
rdos
Medlem
|
Re: Har bestämt mig för att rösta i höst
Jaså inte?
Vad du i klartext påstår är följande:
* Det folk ifrån Arbetaren och Expo (två vänsterextrema tidningar) påstår om ND är journalistiskt korrekt källmaterial * Det folk ifrån ND påstår om extremvänstern är partipolitisk smörja.
Vad jag då säger är att du inte är kapabel att bedöma ND ö.h.t. för att du läst för mycket dynga i Arbetaren och Expo.
|
22 februari 2010, 12:36 |
|
|
rdos
Medlem
|
Vad din källa (Arbetaren) glömmer att nämna är att Salem manifestationen hålls till minne av en svensk som mördats av invandraregangsters (Daniel Wretström). ND medverkade i denna manifestation för att markera att man inte accepterar invandrares rasistiska brottslighet emot svenskar. Att en sådan manifestation oxå tenderar att dra till sig nazistiska grupper är inget konstigt. Du glömmer oxå bort att nämna att ND sedan 2004 inte medverkar i denna manifestation för att inte bli sammanblandade med nazistgrupper. Referens: http://www.nd.se/nyheter/pressmeddelande.asp?pressmedID=42
|
22 februari 2010, 13:05 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Du är ju helt väck. Först fortsätter du med påståendet att ND är granskande journalister, sen försvarar du Salemmarschen. Nazistsympatisör är vad du är och ingenting annat.
|
22 februari 2010, 18:13 |
|
|
rdos
Medlem
|
Ja, varför skulle jag inte försvara Salemmarschen? Tycker du det är ok när svenskar blir mördade av invandrargäng?
|
22 februari 2010, 18:17 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Vad Salemmarschen handlar om är att nazister gjort en mördad kille till martyr i nazismens intresse. Att du försvarar det hela, plus dina sympatier för ND, visar att du är nazisympatisör. Ärligt talat är det synd om dina barn som har en farsa som är så flängd i roten.
|
22 februari 2010, 18:29 |
|
|
rdos
Medlem
|
Tala för dig själv. Det är du som blandar in nazism i allt du ser. Jag ser en svensk kille mördad av ett invandrargäng, där dessutom förövaren redan är ute i samhället igen. Killen som blev mördad var ingen nazist.
Jag har rätt att känna empati för en svensk som dött för din jävla mångkultur utan att behöva lyssna på ditt nazisttjatter.
|
22 februari 2010, 18:59 |
|
|
Timeless
Medlem
|
rdos, jag har alltid undrat hur det känns när man känner empati.
Du har inte lust att förklara? Känns det som att du ska börja gråta?
|
22 februari 2010, 20:48 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Nu är det inte "mångkulturen" som mördat någon utan ett ungdomsgäng.
|
22 februari 2010, 21:04 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Du är patetiskt PK Krigarn. Tragiskt att se din feghet. Du är feg, riktigt feg.
|
22 februari 2010, 21:19 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Jag är antirasist. Vill du träffa mig irl och diskutera feghet?
|
22 februari 2010, 21:22 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|