Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Incognita
Moderator
|
Re: Mattråd!
Undrar om det inte var Verum hälsofil eller deras youghurt... De hade ett erbjudande. Jag köpte två nya sorter samtidigt.
|
10 november 2012, 22:50 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Idag har jag lyxat till det, nudlar med riven ost och konserverad svamp. Allt från kvalitetsmärket Eldorado.
|
10 november 2012, 22:55 |
|
|
Orange
Avslutat konto
|
Delikat! Själv började jag matdagen med en bit kvarbliven pizza och två muggar kaffe med mjölk vid 11 ungefär, sedan åt jag en halv påse chips när jag pluggade och ännu lite senare pasta, köttfärssås och grönsaker till middag. Nyss åt jag skumtomtar och riesen. Jag måste sluta äta så mycket chips och godis osv. Mitt knark...
|
10 november 2012, 23:01 |
|
|
dygdig barbar
Medlem
|
Arla hade tidigare en Onaka som var smaksatt med grönt te db
|
10 november 2012, 23:09 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Delicato menar du? Till efterrätt då? Från samma land i alla fall, typ. Borde alltså passa lika bra ihop som risgrynsgröt med surströmmingssås? (Törs fortfarande inte dokumentera min enkla mat.)
|
11 november 2012, 04:27 |
|
|
Orange
Avslutat konto
|
Nä, bara delikat som att Yetins mat lät delikat.
|
11 november 2012, 10:53 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Jo, jag förstod. Försökte vara rolig. Tyckte det fina märket Eldorado var värt en passande efterrätt av märket Delicato.
|
11 november 2012, 22:30 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Dagens mål mat blev ägg i bröd med varmstekta tomatskivor. Jag snabbstekte små tärningar av rökt korv också och serverade med rostade solrosfrön, fruktsallad och morötter.
|
12 november 2012, 01:34 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Jag har ätit gryta med älglägg. Jag har kanske utvecklat en så'n där stereotypi...?
|
12 november 2012, 01:36 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Idag har jag ätit lätt blodig ryggbiff av älg. Det var vansinnigt gott. Uppskattade särskilt blodsmaken. Skulle lätt kunna äta flera biffar till. Vad fasen, jag som inte åt kött alls! Jag kanske långsamt håller på att förvandlas till vampyr... Sabla inre hyena!
|
13 november 2012, 02:13 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|