Tidigare idag upptäckte jag till mitt stora förtret att de sjunger "bah bah bah sheep" istället för "ba bah black sheep", som det sjöngs när jag var liten, i ett barnprogram på engelska som min dotter tittade på. Suck. Vart är den här PK-världen på väg? De har ju alltid sjungit black sheep..! Det tycker jag de ska fortsätta med, men det får man väl inte säga i det här landet där alla är queer och gillar vindkraft. (OBS: ironi)
Bah Bah Black Sheep, by David Lynch and Patti Smith (Fondation Cartier 2012 Wishes)
db bla bla bla... blabbar
10 november 2012, 05:36
Schueberird
Medlem
Re: Vad har du gjort idag?
Idag har jag hållt på med ett hemligt projekt som i all hast påbörjades igår; det måste vara klart senast söndagkväll.
10 november 2012, 07:15
Orange
Avslutat konto
Se där, db, där hade vi ju en black sheep.
OnT: Hängt på forum.
10 november 2012, 15:05
Yetin
Medlem
fått väldigt mycket gjort, och därefter börjat titta på en lovande rymdvästernserie som lades ner efter 15 avsnitt. Firefly.
10 november 2012, 22:19
kullan
Medlem
Varit på forum och kacklat.
10 november 2012, 22:41
Schueberird
Medlem
Idag har jag blivit klar med två tredjedelar av mitt hemliga projekt.
10 november 2012, 22:47
Schueberird
Medlem
Idag har jag färdigställt den sista tredjedelen och nu återstår bara lite tester och smärre justeringar.
11 november 2012, 09:27
Schueberird
Medlem
Idag har jag blivit klar och nu återstår bara att vänta.
11 november 2012, 22:24
CodeRedAlert
Medlem
Jamen UTMEDDET!
Jag har skickat pm på aspergerforum till människor jag tycker mycket om och så lite annat här hemma. Orka.
11 november 2012, 23:35
Orange
Avslutat konto
Ja Gud, jag har suttit och fjantat mig på AF nästan hela dagen. När dottern är ensam med sin far hela dagar så hamnar jag där. Får inte något vettigt gjort alls.