Jo, det har jag noterat. Mr Ecstasy är en mycket sjuk människa. Jag har sett bild på honom. Man ser i ansiktet att det är en mycket störd människa. Visst, Josef3 kanske sitter och ljuger om alltihopa. Men vilka är då dessa troll som förföljer honom och riktar sig mot honom? Dessa har man ju sett och beskrivningen passar ihop med Mr Ecstasys utseende och den beskrivning Josef3 gett av honom.
Jag har själv skapat många troll genom årens lopp på olika ställen. Ens egen personlighet lyser alltid igenom till sist.
När man är stalkad blir man galen. Att ständigt vara påpassad gör att man nästintill självantänder till sist. Jag har inte varit stalkad på internet, men väl IRL. Jag kan inte påstå att jag var en jätteoskyldig hukande kvinna när mitt ex blev dömd för grov kvinnofridskränkning. Jag var ju tvungen att trappa upp våldet själv för att få underlag till polisanmälan, för att han skulle ge mig feta blåmärken, mordhot via sms, sända mig hotelsebrev etc. en gång prejade han mig och en kompis av vägen, men jag lyckades parera det så jag inte åkte ner i diket.
Detta och mer krävdes för att bli av med honom. Han hade inte asperger, men väl Psykopati och ADHD.
ADHD är verkligen smuts. Och ja, jag har någon variant av det själv, typ Damp, minns inte det nya namnet.
Har du blivit stalkad någon gång, Mats?