Ny tråd Svara på tråd  [ 40 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Jag hatar aspergare 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jag hatar aspergare
sugmundfreud skrev:
Josef3 skrev:
Det är så vedervärdigt att bli förföljd av personer som är som handikappade bebisar i skallen men uttrycker sig som professorer i statsvetenskap. Jag blir galen.

:lol: Fan alltså, detta låter riktigt vedervärdigt. Man behöver nog inte vara narcissistisk för att finna det där outhärdligt. Just i och med frenesin och att det pågår år ut och år in.

Men jisses!!! Du tror väl inte på riktigt att Josef3 är förföljd av några aspergare??? Förutom att vara narcissistik är Josef3 dessutom paranoid. Den förföljelse han pratar om existerar bara som en fantasi i hans huvud.

21 februari 2010, 22:57
Avslutat konto
Att jag och min familj hängdes ut på internet är väl också inbillning antar jag? Jävla idiot.

Ni aspergare är ett patetiskt släkte som borde utrotas.

Jag har bra sociala färdigheter men ett sjukligt och förvridet sätt att interagera med omvärlden, pågrund av min patologiska narcissism.

Ni har försämrade sociala färdigheter men goda intentioner och en "normal" inställning till andra människor.

21 februari 2010, 23:02
Medlem
Mats skrev:
Men jisses!!! Du tror väl inte på riktigt att Josef3 är förföljd av några aspergare??? Förutom att vara narcissistik är Josef3 dessutom paranoid. Den förföljelse han pratar om existerar bara som en fantasi i hans huvud.

Mats skrev:
Jag tror inte på allt jag läser på internet.

"Kolla på mig, jag kan källkritik!"

21 februari 2010, 23:08
Medlem
Sanive skrev:
"Kolla på mig, jag kan källkritik!"

Det är det fler här som skulle behöva lära sig.

21 februari 2010, 23:26
Medlem
Mats skrev:
sugmundfreud skrev:
Josef3 skrev:
Det är så vedervärdigt att bli förföljd av personer som är som handikappade bebisar i skallen men uttrycker sig som professorer i statsvetenskap. Jag blir galen.

:lol: Fan alltså, detta låter riktigt vedervärdigt. Man behöver nog inte vara narcissistisk för att finna det där outhärdligt. Just i och med frenesin och att det pågår år ut och år in.

Jo, jag tror honom faktiskt. Att han felaktigt beskyllt några för att vara hans stalker, det är en annan femma som jag kan tillskriva paranoian.

Aspergerstalkers är ett vedertaget begrepp. De finns runtomkring oss. Senaste grejen jag hörde var en bekants tonårsdotter som hade en kille med "bokstavsdiagnos" efter sig. Jo tack, låt oss säga Aspergers syndrom, så har vi nog de viktigaste bokstäverna samlade.

Han hade varit efter henne säkert ett halvår, trots bryska avvisanden från henne och trots att hon har stadig pojkvän. Det hela nådde sin kulmen när han mordhotade hennes pojkvän. Då ryckte modern till tjejen in, fixade möte i skolan och sade att nu får det vara nog!! Det lugnade väl ner sig då, men han lär ju fortfarande vara betuttad i denna tonårstjej.

Jag kommer att vara den sista som förvånas om det blir en tidningsrubrik i stil med: Tonårskille skar halsen av rival. Och underrubrik: mördaren hade Aspergers syndrom och ADHD.

21 februari 2010, 23:59
Medlem
Josef3 skrev:

Hur var det, du skulle ta ihjäl vuxendiagnosticerade falska aspies oxå. Du VILL verkligen bli polisanmäld av nån va?

Vet du vad? Jag är jurist. Det är krigis också. Och ufo.

Det är ingen skyddad titel...

22 februari 2010, 00:06
Medlem
Mats skrev:
Den förföljelse han pratar om existerar bara som en fantasi i hans huvud.

Klarar du av att lämna referenser på det där påståendet?
Om ja: Så vill jag se det.
Om nej:Så var det där ett personangrepp.

22 februari 2010, 00:56
Medlem
Savanten Svante skrev:
Josef3 skrev:

Hur var det, du skulle ta ihjäl vuxendiagnosticerade falska aspies oxå. Du VILL verkligen bli polisanmäld av nån va?

Vet du vad? Jag är jurist. Det är krigis också. Och ufo.

Det är ingen skyddad titel...

JAG KAN SLÅSS FÖR MIG SJÄLV TACK !!!
(Idiot)

22 februari 2010, 00:58
Medlem
Ufo skrev:
Mats skrev:
Den förföljelse han pratar om existerar bara som en fantasi i hans huvud.

Klarar du av att lämna referenser på det där påståendet?
Om ja: Så vill jag se det.
Om nej:Så var det där ett personangrepp.

Personangrepp är legio på det här forumet.
Jag försöker bara anpassa mig till nivån.
Det är inte lätt - men jag försöker.

22 februari 2010, 07:53
Medlem
Mats skrev:
Personangrepp är legio på det här forumet.
Jag försöker bara anpassa mig till nivån.
Det är inte lätt - men jag försöker.

Gött, jag som trodde du var för fin för sånt.
Det tar sig. :lol:

22 februari 2010, 08:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 40 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.