Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ätit något tokigt, vad det verkar. Har fått svidande utslag i hela ansiktet. Jag som hade blivit av med dem alla efter kortisonkuren jag fick mot den allergiska reaktionen. Jag blir så trött på den här känsliga kroppens "frökenfasoner".

Nedsättande könade begrepp använder jag för att jag är på jävligt dåligt humör och för att det tydligen inte hjälper mig som kvinna att inte använda dem - så nu använder jag dem ironiskt istället i hopp om att det förr eller senare skall framgå hur fåniga uttrycken är. Jag har i och för sig provat det förr, och det hjälpte inte det heller, men jag vill minnas att jag hade rätt roligt åt det själv i alla fall.

4 november 2012, 17:45
Moderator
Alltså, risken finns ju att någon rabiat likhetsfeminist dömer dig som illojal omedveten bakåtsträvare nu. *sätter mig på händerna*

*har ju själv en frökenkropp...* Var rädd om dig och lycka till...

Annars var det värst vad det här forumet sprutar ur sig varma och intressanta saker som jag inte hinner med i. Kaninmammas vitamininlägg, sajter och böcker om miljonprogram *måste komma ihåg*, Solenoid som bara festar om :07: ...

4 november 2012, 17:52
Medlem
Solenoid skrev:
Höhö
Bild

Igen? du är fan lika illa som jag.

4 november 2012, 18:02
Medlem
Yetin skrev:
Solenoid skrev:
Höhö
Bild

Igen? du är fan lika illa som jag.

Lol, äh, mammas födelsedagskalas, 2 glas vin och en liten Mozartlikör.

4 november 2012, 19:51
Moderator
Handlat igen. På cykel. Gick bättre så.

Och upptäckte ännu en ganjaluktande vrå av stadsdelen, utom den jag redan kände till. Vet inte om jag skulle våga när det kan kännas så tydligt...

4 november 2012, 22:18
Moderator
Sagt mot den offentliga sanning som snart har tagit över landet. Och det förutsägbara bergskredet är över en. Orkar inte. Och allt färre andra heller. Djävulens skit.

5 november 2012, 22:27
Medlem
Zombie skrev:
Sagt mot den offentliga sanning som snart har tagit över landet. Och det förutsägbara bergskredet är över en. Orkar inte. Och allt färre andra heller. Djävulens skit.
Ja, det är många som sväljer djävulens skit - höll på att säga med hull och hår. Tröttsamt är det att genom argument försöka få dem att låta bli, ty de tycks ha fått smak för det.

5 november 2012, 23:25
Avslutat konto
Zombie: :(

OnT: Virrat omkring i stan, försökt hitta mottagning och till slut lyckats. Som tur var hade jag god tid på mig. Jag ringde på klockan exakt klockan 15 då jag skulle vara där. Lagom autistiskt. :mrgreen: Pratat med psykolog. Inte hittat ut från den minimala mottagningen(!). Fått hjälp att hitta ut av snälla psykologen. :oops: Förvirrad och utmattad släpat mig till bokhandel där jag köpt böcker för 470 riksdaler. Ätit kexchoklad och druckit apelsinjuice. Åkt hem.

5 november 2012, 23:26
Medlem
Tvättat i tvättstugan och varit på affären.

6 november 2012, 00:44
Moderator
Blivit uppringd av en skrattande norrman som kallar mig Vacker som tilltalsnamn och vill möta upp mig från flygtåget för att han inte litar på att jag hittar annars, och som inte blir förvånad över att jag inte kan sms:a eller ringa från min mobil utomlands och är beredd att lösa det eftersom man måste vara beredd på allt med mig. :oops:

Shit, det är alltså IMORGON jag skall vara i Oslo. Det hade jag alldeles glömt. Fasen också! Då måste jag ju göra en presentation och boka tåg till Arlanda och packa - förutom att gå på en kurs och jaga teknikerna för att akut byta tillbaka till min dator och gå på aspieträff. Hur skall det gå till nu då? Jag som inte har hoppat ur pyamasen än, eftersom jag nu för tiden inte hör mina larm fastän de är igång i två timmar.

6 november 2012, 10:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.