Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Ja, roligt att det verkar börja lossna för er.

Skakar, det gör jag nu. Är det kallt härinne eller fick jag feber av att gå och handla? Blir litet orolig om det ska vara såhär. Har heller ingen lust att leva resten av mitt liv som en eremit bara för att kroppen inte tålde annat.

:09: Här kommer en vänskaps kram! Vet inte vad jag ska säga, ibland är ord svåra att finna som ger rätt tröst!
Jag tänker på dig zombie ! / Kaninmamma :09:


4 november 2012, 14:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Utdansad.
Äntligen!!!


4 november 2012, 14:08
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Kom just på att jag har bedömning inför utredning imorgon. Det gör mig lite laddad och hoppfull.


4 november 2012, 15:32
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Tack för omtanke Orange och Kaninmamma. Jo, den känns, men jag är verkligen inte van vid att 1. försöka skriva som det är (även om det kanske låter självömkande, och vilken utomstående kan veta att det inte är det...), 2. inbilla mig att det skulle vara okej (!!!), 3. få vänlighet tillbaka, 4. nu skriva en sånhär sak helt egocentriskt... hm, hrrm... :?: :oops:

Nåja – bättre idag. Men får väl ta det försiktigt antar jag.


4 november 2012, 17:14
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Förbannad! :05:


4 november 2012, 17:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Kom just på att jag har bedömning inför utredning imorgon. Det gör mig lite laddad och hoppfull.

jag med ;) då får vi hålla tummarna för varandra! skönt att få det överstökat men jösses lite läskigt med, eller det kanske blir värst för psykologen :mrgreen: eller vad säger du Orange?


4 november 2012, 20:09
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Orange skrev:
Kom just på att jag har bedömning inför utredning imorgon. Det gör mig lite laddad och hoppfull.

jag med ;) då får vi hålla tummarna för varandra! skönt att få det överstökat men jösses lite läskigt med, eller det kanske blir värst för psykologen :mrgreen: eller vad säger du Orange?


Haha, ja, kanske det! :mrgreen: Lycka till!


4 november 2012, 20:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
tack Orange för lyckönskningen ! :09:


4 november 2012, 23:28
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ojdå, jag glömmer saker. Naturligtvis önskar jag också lycka till båda två!


4 november 2012, 23:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Ojdå, jag glömmer saker. Naturligtvis önskar jag också lycka till båda två!

Också jag håller tummarna.


4 november 2012, 23:55
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron