Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Orange skrev:
Skaffa något obskyrt specialintresse då, kullan! :D

Då sover jag bort dagarna istället.

3 november 2012, 00:59
Moderator
Lyssna på ditt inre, höll jag på att säga. Handarbeta är du ju bra på?

Så kom jag på vilka djävla symboler hörselbenen blir i sammanhanget:

Hammaren: den händige karln

Städet: den utsläpade frun

Stigbygeln: tonårsdottern

+ Trumhinnan: den bänglige sonen som spelar rock i garaget.

3 november 2012, 01:00
Avslutat konto
kullan skrev:
Orange skrev:
Skaffa något obskyrt specialintresse då, kullan! :D

Då sover jag bort dagarna istället.

Det låter tråkigt. :(

3 november 2012, 01:01
Medlem
Jag behöver kontakt med folk och jag orkar inte springa runt och jaga folk att umgås med irl. Då är internet alternativet men på nätet finns ju bara knäppisar känns det som. alltid är det nåt dom ska anmärka på och jag kan inte stå emot sån skit. Att säga att man inte ska ta till sig det hjälper inte. Jag suger åt mig som en tvättsvamp.

3 november 2012, 01:03
Avslutat konto
kullan skrev:
Jag behöver kontakt med folk och jag orkar inte springa runt och jaga folk att umgås med irl. Då är internet alternativet men på nätet finns ju bara knäppisar känns det som. alltid är det nåt dom ska anmärka på och jag kan inte stå emot sån skit. Att säga att man inte ska ta till sig det hjälper inte. Jag suger åt mig som en tvättsvamp.

Jag känner igen det där... tyvärr är det jobbigt att fungera så när man hänger på internetforum. Man får hålla sig till de ställen där folk är schyssta (schysta? juste? blöh).

3 november 2012, 01:07
Medlem
Detta forum är väl ok men jag saknar en chatt. Jag är chattberoende. Det är så jag vill ha kontakten med folk. Jag har svårt att uttrycka mig i en diskussionstråd.

3 november 2012, 01:11
Avslutat konto
kullan skrev:
Detta forum är väl ok men jag saknar en chatt. Jag är chattberoende. Det är så jag vill ha kontakten med folk. Jag har svårt att uttrycka mig i en diskussionstråd.

Chatta på msn eller skype med folk du känner? Eller återvänd till AF och besök bara chatten där.

3 november 2012, 01:13
Medlem
Orange skrev:
kullan skrev:

Chatta på msn eller skype med folk du känner? Eller återvänd till AF och besök bara chatten där.

På MSN och skype är det bara pojkvännen som är inloggad. Alla andra är offline. AF ja vet inte hur jag ska göra. Det vore ju att återvända till lejongropen.

3 november 2012, 01:16
Avslutat konto
kullan skrev:
Orange skrev:
kullan skrev:

På MSN och skype är det bara pojkvännen som är inloggad. Alla andra är offline. AF ja vet inte hur jag ska göra. Det vore ju att återvända till lejongropen.

Ja, det är ju ett dilemma. Det kanske blir lättare sen när du flyttat närmare pojkvännen.

3 november 2012, 01:18
Medlem
Ja hade jag bott närmare pojkvännen hade jag umgåtts med han istället för att logga in på nätet. Problemet är ju tiden innan jag flyttar. jag kan ju inte flyttpacka hela tiden.

3 november 2012, 01:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.