Jag vet att det i fallet med de muppar jag haft att göra med har varit deras AS som fått dem att bete sig som de gör. Jag har aldrig varit med om att en NT-person sitter 24/7 och försöker hitta allt jag gör på internet, följer upp vartenda blogginlägg jag skriver med print screen + arkivering inom 5 minuter efter att det publicerats och skickar runt mina personuppgifter till vilt främmande människor.
AS är en styggelse. Jag hatar AS och aspergare. Alla aspergare har den där opålitliga råttan i sig någonstans.
Det är ingen slump att alla mina tre stalkers, eller 2½ egentligen eftersom en av dem gav upp rätt fort, varit aspergare/autister.
Jag är exhibitionist och tar det som en komplimang om NT-folk läser mina bloggar för att de tycker jag är "knäpp och rolig". Jag har en del fans på Flashback faktiskt, NT-personer allihop. Däremot upplever jag det som vansinnigt äckligt när fula, mobbade aspergare med töntiga nördfasoner försöker projicera bara för att jag har ett extremt beteende och de råkar känna till min diagnos.
NT-folk förstår moral. De flesta NT-människor har ett inbyggt motstånd mot aspergerråttaktigheten. Aspergare är råttaktiga, falska och omoraliska. De bryter löften eftersom de inte förstår den sociala innebörden av "förtroende".
Hitler blev förråd av ett antal aspergare men de som var honom trogen i döden var för det mesta NT-are. Hans största fans var NT-personer. De som förstod hans uppfattning av heder och lojalitet.