Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
rdos
Medlem
|
Re: Låg nivå på forumet?
Jo, det kan jag instämma i. Jag tog det inte som en förolämpning när jag blev jämförd med en nazist i en tråd, helt enkelt för att den inte kom ifrån PK-maffian, och för det var en kul vinkling. Jag blev inte heller illa berörd på AF när Charley? vräkte ur sig en massa på NFD, helt enkelt för att jag var med på det. Däremot så tar jag illa vid mig av upprepade inlindande antydningar ifrån folk i PK-maffian, eller som sympatiserar med deras åsikter. Skulle någon i PK-maffian jämfört mig med en nazist så skulle jag blivit heligt förbannad.
|
21 februari 2010, 20:09 |
|
|
Sanive
Medlem
|
Herregud, varför tar du åt dig av vad internetfrämling #64271 säger?
|
21 februari 2010, 20:16 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
...du gillar inte att bli jämförd med en nazist samtidigt som du stolt deklarerar att du tänker rösta på ND? ...snyggt jobbat PeGe...
|
21 februari 2010, 20:18 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Ingen kräver att du ska bli Josefs3s vän. Detta är essentiellt i det jag försöker säga. Han har Aspergerdiagnos, oavsett om han själv eller andra vill det eller ej. Jag kan dock se att Josef3 delvis lockade hit dig/fick igång dig den här gången genom oheliga avkomman-inlägget. Så på den punkten kan jag iklädd moderatorrollen ev tänka mig att man belägger Josef3 med förbud att använda ditt namn. Jag hade tankar på att censurera ditt namn när jag såg tråden. Men samtidigt var det lite svårt att avgöra. Detta skulle kanske mest vara akut aktuellt om du inte vill vara här på forumet, för då blir det ju muppigt om man snackar om någon som inte är här. Dock tycker jag det vore väldigt trist om du inte vill vara här bara pga att alla inte är trevliga jämt. Jag tycker forumet håller på att utvecklas till ett rätt trevligt tillhåll. Det är ju i sin linda så att säga. Så det är jätteviktigt att så många som möjligt delger sina synpunkter.
|
21 februari 2010, 20:20 |
|
|
rdos
Medlem
|
Hur vore det om du läste på lite om ND innan du snackar i gåtor? ND har inget med nazism att göra. Namnet står för Nationaldemokraterna. Förresten så skrev jag att jag inte gillar när PK-maffian gör antydningar om nazism, som du t.ex. gjorde ovan.
|
21 februari 2010, 20:30 |
|
|
Pemer
Medlem
|
Nej, just det, eller hur!? "Gaska upp dig, det är bara att rycka upp sig" Jag har just beskrivit att det är väldigt känslig jag är. Varför är jag det??? Inte en aning. Jag råkade födas sådan.
|
21 februari 2010, 20:33 |
|
|
rdos
Medlem
|
Jo, men då kanske det här forumet inte riktigt är för dig isf. Det kan nog gå lite jämt ut genom att AF många gånger är rätt så besvärligt för vissa som kommunicerar vad de tycker väldigt rakt på sak, och inte gillar pyrande konflikter, utan vill lösa dem oavsett vad?
|
21 februari 2010, 20:37 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Josef har vid flera perioder visat just det. Har du funderat själv hur den andra parten mår? Själv tror jag Josef mår skit periodvis. OBSERVERA HÄROm man far illa av någons tjafs så skall man i första hand ta det med moderator eller admin eller dagisfröken. Är man ur balans och inte orkar fajtas så skall man heller inte bjuda upp till dans. Prova med att parera nästa fajt. Skicka ett PM till mod istället.
|
21 februari 2010, 23:59 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Skitsnack. Det är bara polityr, under ytan är det samma rasism och samma hat som hos mer uttalat nazistiska partier. Läs Anne-Lena Lodenius & Stieg Larssons böcker om extremhögern och återkom sen. Det är fortfarande så att journalistisk granskning säger mer om ett parti än vad de själva framställer sig som i sin propaganda. Kan du stava till intertextualitet förresten?
|
22 februari 2010, 00:36 |
|
|
rdos
Medlem
|
Jag har läst skiten. På NDs hemsida. Nivån på denna "granskning" är så pass låg att båda författarna borde bli av med sina journalistlicenser. Du kanske inte är medveten om det själv, men Stieg Larsson är ingen oberoende journalist, utan en av kommunistpacket. Bemöt det här om du kan:
|
22 februari 2010, 11:09 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|