Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Mattråd!
Bimproviserad bycklingbryta med bacon, bönor, botatis, bobötter, bimjan, bomater, böverblivet biskspad, benap boch beme braiche: Bullt bätbart.
|
1 november 2012, 02:35 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Clutenfri cannkaksmixpannkaka. Cörsta cannkakorna cedan cöverkäncligheten cuppdagades.
|
1 november 2012, 02:40 |
|
|
Orange
Avslutat konto
|
Dorientaliskkryddade damyang damen dudlar ded datten doch dlass. Det där dinte dyttigt, dag deeet.
|
2 november 2012, 00:49 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Kokos-, lime- och ingefärsdoftande skaldjurssoppa blev det ikväll för sonen och mig. Det var gott.
|
2 november 2012, 23:20 |
|
|
Orange
Avslutat konto
|
Ja, det lät väldigt gott, Inco.
Idag lagade jag laxgratäng med broccoli- och blomkålsmos, som jag redan skrivit i en annan tråd. Funderar nu på vad jag ska laga imorgon... jag vill hålla den här trenden. Det ska inte bli tacos eller färdiga köttbullar imorgon bara för att det är lördag.
|
2 november 2012, 23:39 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Det lät ju också väldigt gott!
|
2 november 2012, 23:40 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Jösses. Vissa har matfantasi... men orientaliskkryddade nudlar med vatten och glass, om jag läste rätt där – samtidigt? I så fall har du säkert svår asperger...
|
3 november 2012, 00:22 |
|
|
Orange
Avslutat konto
|
Blev kanske lite syftningsfel iofs. Jag drack vatten till nudlarna och glassen, det var inte så att jag rörde ihop allt.
|
3 november 2012, 00:26 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Varför ? Det är väl jag som ska be om ursäkt om jag var tanklös. Att jag undrar om jag läste rätt och inte kan låta bli att småretas betyder inte att jag pekar finger eller något sådant.
|
3 november 2012, 00:30 |
|
|
Orange
Avslutat konto
|
Nej men jag menade inte att jag skämdes. Bara typ att jag upptäckte det konstiga i vad jag ätit. När jag var liten hade jag märkligare matvanor än jag har nu. Jag älskade bakverk om de var av rätt sort, men bara då. När familjen hälsade på hos morfar brukade han ge mig en burk kapris eller oliver vilket jag älskade! Jag åt lätt upp en hel burk oliver.
|
3 november 2012, 00:33 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|