Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Tomten blir inte vaken så länge denna gång, får jag hoppas.


24 oktober 2012, 03:59
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nattpatrullen svepte förbi.


27 oktober 2012, 03:44
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag gick och lade mig tidigt, men vaknade efter 4 timmar av ljuden av en dörr som öppnades och stängdes och sedan ekande fotsteg genom en korridor: Det verkar som att ljudklass B innebär att man av någon anledning inte ljudisolerar kring ventilationsschakt genom vilket 90% av alla ljud fortplantar sig och förstärks, så man skulle lika gärna kunna kalla det ljudklass C. :(

Jag försöker verkligen vänja mig vid ljud nu när jag fortfarande inte kan ha öronproppar på grund av att mina öron inte är helt och hållet friska än, men det är fan svårt - för att inte säga omöjligt. Jag sover så att ena örat trycks ner mot huvudkudden och andra örat täcker jag med en mindre, ganska tung kudde, vilket är bättre än ingenting och underlättar vid insomningen, men det fungerar tyvärr inte senare, eftersom kudden lätt glider iväg när jag somnat.

Mina öron vätskar sig fortfarande litegrann dagen efter jag haft öronproppar, så då kan jag inte gå ut den dagen, men mängden vätska har minskat och jag förväntar mig att det förr eller senare upphör. Just nu har jag öronproppar ungefär en natt i veckan och det är veckans bästa natt. Jag skulle gärna ha öronproppar på dagen när jag är hemma eller på jobbet också, men jag måste vara restriktivare i fortsättningen och bara ha det på natten.

Jag kunde inte somna om för jag var varm och hungrig och hade blödande småsår i näsan igen och dessutom började jag fundera över mitt liv som brukligt när jag vaknar vid den här tiden på dygnet och inte redan har varit vaken några timmar.


27 oktober 2012, 05:21
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Det där lät kämpigt.


27 oktober 2012, 09:47
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Det låter som att du utvecklat kroniskt eksem i örongångarna Schubbe, har för mig att det är rätt vanligt om man haft extern otit. Det finns medicin som man droppar i örat som jag glömt bort vad det heter. Kolla med VC.


27 oktober 2012, 15:32
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag får ta och kolla upp det.


28 oktober 2012, 01:08
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag vägrar vara vaken inatt
Imorgon behöver jag klä ut en dotter till gud vet vad också så då måste jag vakna i tid.
Jag hoppas att hon nöjer sig med att kläs ut till lakansspöke. Det verkar underbart enkelt.


31 oktober 2012, 00:26
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu blev jag plötsligt väääääldigt trött, när hjärnspöket avmaskerat sig (telefonhistorian). Avslappnat trött. Inget som maler runt och felsöker. Förvirringen har släppt. Bra läge för att gå och knyta sig, med andra ord. Godnatt!


1 november 2012, 02:26
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Natti natt.

Själv ramlat på nätTV om medier, men borde knyta mig.


1 november 2012, 02:30
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Varken över- eller undertygad den här gången heller. (Oavsett om vad.) :(

Borde lägga mig.


1 november 2012, 04:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron