Har bestämt mig för att rösta i höst
Hade inget för mig idag, och passade på att läsa diverse hemsidor. Däribland nordisk.nu, för att kolla om PK-maffians åsikter om nazism och annat larveri har någon som helst verklighetsförankring. Enligt min åsikt så är det inte smygnazister som främst finns på dessa sajter, utan folk som är oroade över vår kulturs upplösning. Till slut hamnade jag på nationaldemokraternas hemsida. Deras valmanifest har så oerhört många gemensamma nämnare med vad jag tycker så jag allvarligt överväger att faktiskt rösta (på dem) i valet.
Länk:
http://www.nd.se/principprogram/default.aspExempel på sånt jag direkt stödjer:
* Folkslags rättighet till sin särart
* Kultur och att mångkultur ska bekämpas, och att utomeuropeiska invandrare ska stimuleras att återvandra till sina hemländer för att bygga upp dessa som bistånd.
* Yttrandefrihet och stopp för PK-maffians likriktning av massmedia
* Demokrati och att det är politiker som ska tjäna folket och inte tvärtom
* Familjepolitiken. Familjen är samhällets basenhet, och ska själva få välja hur och vem som tar hand om barnen, på lika villkor
* Skolan. Slut på flummet och fram för flit och disciplin.
* Ekonomi. Mera lokal produktion, stopp på multinationella företags härjningar
* Arkitektur. Stopp på dålig "konst".
* Nationell soldaritet. Stopp på bidragsspiralen, låt folk jobba istället.
* Rättsväsende. Brottslingar ska tvingas att jobba / göra samhällstjänst.
* EU. Sverige ska lämna EU och inte gå med i EMU.
* Miljö. Hållbar utveckling med lokal produktion. Stopp för djurplågeri i religionens namn
* Landsbyggd. Stopp för industriella jordbruk.
* Bistånd. Sker först genom återvandring, och sedan på frivillig väg. Bistånd betalas inte till regimer utan hjälporganisationer.
Finns nog inte en enda punkt där deras uppfattning strider emot min.