Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Oj då! Godnatt!


30 oktober 2012, 00:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Oj då! Godnatt!

Håller med oj oj god natt ! :09:


30 oktober 2012, 00:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Men för bövelen.
Nu är det natt.

:09:


30 oktober 2012, 00:57
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Men för bövelen.
Nu är det natt.

:09:

:lol: fy böveln nu är det morgon 6:26 blä!


30 oktober 2012, 07:27
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Försöka göra mer än igår.


30 oktober 2012, 09:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ska försöka låta bli att logga in på ett visst forum. Det är en medlem där som gör det otrevligt att befinna sig där. Admin kan inget göra heller. Så jag får väl göra mig inaktiv för att slippa medlemmen.


30 oktober 2012, 10:35
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
- Få sonen i säng och läsa högt ur Skriet från vildmarken.

- Betala räkningar.

- Klura ut hur jag (om jag) kan tanka kontantkortet på mobilen på nätet eftersom det är så tomt att jag inte kan göra det på mobilen.

- Beställa skolkort på nätet om det inte är för sent, och om jag nu fattar hur man gör.

- Läsa flera teoritunga texter och formulera intelligenta frågor på dem inför ett seminarium imorgon, sista chansen att få hela teorisjoket förklarat av vår eminenta gästforskare innan han drar till Kanada.

- Läsa och kommentera min doktorands handledningsunderlag.

- Leta förtvivlat efter kläder till imorgon eftersom jag inte orkade tvätta. Alla mina rena byxor/tights/leggings är för stora, utom några få som jag hade när jag var pygmé. Det tycks aldrig finns några i storlek "lagom".

- Sonen måste förstås också ha något på sig...

- Antagligen fortsätta att svara på (och försöka värja för) en väldig massa frågor om papegojor från en son som tjatar som en och om en och en massa om och men.


30 oktober 2012, 21:18
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag slapp fler papegojfrågor!!! *yvig segergest*

Nu skall jag hoppas att de extra fem milligramen cipralex gör susen. Trappade visst ner dosen en dag för tidig inpå pms:en, och väckte hormonmonstret igen - och det är INTE att leka med, f.y.i. Don't try that at home!


30 oktober 2012, 23:20
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Antingen gjorde det susen eller så var jag vansinnigt mycket mer stressad över att behöva betala räkningar, fylla på mobilen och beställa ett skolfoto än av att läsa och kommentera alla de där texterna och underlagen - för nu är jag lugn som en filbunke (nåja... nästan) fastän jag har det sistnämnda kvar att göra.

Jag HATAR tråkärenden.


31 oktober 2012, 00:41
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Är på telefon med Tele2 just nu om påtankningen, som inte lyckades trots upprepade försök. *suck* De har i alla fall möjlighet att fylla på det åt mig, men jag vill ju inte gärna att det plötsligt skall vara laddat flera gånger om heller. De har inte en aning om varför det inte fungerat. De känner inte ens till villkoren för just mitt kontantkort som inte existerar längre. Det är ett gammalt TangoMini som jag hållt fast vid och som inte längre är ett sådant men som ändå har något slags specialvillkor som de inte får ändra hur som helst efter att ha köpt upp Tango.


31 oktober 2012, 14:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron