Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Moderator: Zombie
Se modruta i Mind Mes inlägg ovan.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.


17 oktober 2012, 21:25
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Ja, det är bra, Zombie. Nu är måttet rågat.


17 oktober 2012, 23:47
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Idag tog jag en långpromenad och den sista kontrollen.


21 oktober 2012, 19:43
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Träning på gym idag.
Efteråt bastade vi i den gemensamma bastun på sjunde våningen med panoramafönster ut mot höstmörkret och blinkande ljus, måste tajma en solupp- eller nedgång där i framtiden. Sambon undrade upprepade gånger ifall det fanns övervakningskameror i bastun.
Jag tutade i honom att det säkert fanns det (för att freda mig). :lol:

Kanske det fanns också?


29 oktober 2012, 21:49
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Panoramafönster? I bastun? Envägsglas?


29 oktober 2012, 22:26
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Det var en väldigt avlång bastu med plats för gud vet hur myckt folk på rad och fönster hela vägen framför slafen, så utsikten var ganska slående. Tror att rutorna har sådan där mörktonad plastfilm på utsidan för vi åker buss förbi där dagligen och hittils har jag aldrig upptäckt nakna människor där. ;)
Ifs. är det på sjunde våningen.

Det är ett hotell, ska kanske tilläggas. Därav unisex bastut, antar jag. Gymet var helt okej.


29 oktober 2012, 23:39
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Det var någon på mitt jobb (?) som berättade nyligen (?) om hur de hade satt sådana fönster ut och in någonstans (var?), tror det var på toaletterna på ett hotell (?), tills de upptäckte det hela och ändrade (?) det. Hur som helst lät det inte som något framgångsrikt koncept (?).


29 oktober 2012, 23:51
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
:lol:
Det var ju dråpligt.

Jag hoppas att de monterat den eventuella täckande plastfilmen rätt på det här bastut då. Å andra sidan är det inte riktigt lika känsligt att råka näcka i en bastu jämfört med att sitta med byxorna vid anklarna och bajsa helt publikt.

Det kom in några män när jag precis fått på mig trosor och behå faktiskt, men de vände illa kvickt och väntade finkänsligt utanför tills vi var klara. Men det kändes inte så farligt.


30 oktober 2012, 00:03
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
De två duschkabinerna var också gemensamma förresten. Det här kommer att bli intressant! Hur mycket närkontakt tål jag, tro?

Det finns så klart även separata omklädningsrum med dusch men utan bastu. Vi har en månads provträning och därmed alltså en månads provnäckande framför oss. :geek:


30 oktober 2012, 00:09
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Och är det långt mellan den enkönade duschen och unisexbastun?


30 oktober 2012, 00:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.