Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Haft det jobbigt men också fått tillfälle att känna mig lite fyndig. Myst med dottern också. Överlåtit dagens utevistelse med henne till mina föräldrar som vi för närvarande är hemma hos. Båda parter verkade uppskatta det.

28 oktober 2012, 18:36
Moderator
Asmix skrev:
Zombie skrev:
OnT: ådragit mig feber eller någon såndär lätt hjärnhinneinflammation som vissa hävdar ska ingå i kroniskt trötthetssyndrom eller fan vet vad fast jag verkligen knappt har gjort någonting. Lurats av undertryckt verksamhetslust att sticka ut hakan i dödfödda ämnen på AF. På låg nivå. :05:

Vad jobbigt! Mildrar ju inte direkt tröttheten. Hoppas att det inte tär för hårt på dig. Hoppas också att du fortsätter sticka ut hakan (för det behövs) men att du har bättre tur med hur debatten utvecklas i trådarna.

Tack! Det gjorde skillnad att läsa.

Inco, grattis!

Som du har kämpat.

Skit i språkfelen. Det gick utmärkt att förstå och ingick ju inte i själva texten. Med det jag vet om dig tror jag säkert den är bra. Och du var som sagt inte ens sist...

28 oktober 2012, 18:47
Moderator
Bra drag! Win-win-win.

28 oktober 2012, 18:47
Medlem
Idag har jag klappat en stackars sjuk hund som just kommit hem från djursjukhuset. Det var en ynklig liten stackare som verkligen ville bli omklappad. När han är frisk är han inte mycket för sånt, han vill mest hämta bollar då.

Dom är fina, dom små djuren.

28 oktober 2012, 21:39
Moderator
Hoppas hunden mår bättre snart, och tack Zombie!

29 oktober 2012, 00:39
Moderator
Schueberird skrev:
Peppandet överlåter jag till dem som är bra på sådant.

Ett "Bra så" räcker gott.

29 oktober 2012, 00:49
Moderator
Och för all del, det är bra att uppmärksammas på sina återkommande stavfel. Just de orden kommer ofta ut fel för att jag lärde mig dem synestetiskt innan jag lärde mig rätt stavning. Typiskt att få in alla dem i samma mail...

29 oktober 2012, 11:55
Medlem
Jomen, hä som bra.

29 oktober 2012, 17:38
Moderator
8-)

29 oktober 2012, 21:05
Moderator
Idag har jag lokaliserat nya spännande data att skriva om, och diskuterat skrividéer med vår gästforskare som tyvärr snart åker tillbaka till Kanada. Han tycker att jag skriver så bra att jag borde ge ut en bok med "collected papers" av mina artiklar. :08: Jag gillar honom.

Och så har jag skojat med doktoranderna. Härligt gäng!

Och diskuterat språk med min son, som har planer på att göra ett eget språk när han är vuxen - ett som är mer logiskt.

Och snackat länge med sonens fritidspedagog som har en syster med AS och ADHD och själv dejtar en kille med ADHD. Hon är cool.

Och lagat riktigt god mat till sonen och mig.

29 oktober 2012, 21:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.