Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
kazar
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
idag har ja å min son varit hos farmor å hjälpt henne me en ny video. förstår inte varför alla insturstions böcker ska vara så jobbiga 
|
27 oktober 2012, 20:27 |
|
 |
Asmix
Medlem
|
Vad jobbigt! Mildrar ju inte direkt tröttheten. Hoppas att det inte tär för hårt på dig. Hoppas också att du fortsätter sticka ut hakan (för det behövs) men att du har bättre tur med hur debatten utvecklas i trådarna.
|
27 oktober 2012, 20:36 |
|
 |
Asmix
Medlem
|
Manualer är oftast inte gjorda för vanligt folk. Ibland verkar det som de inte ens var gjorda av människor utan något slags robotar, särskilt när de är översatta från ett annat språk.
|
27 oktober 2012, 20:39 |
|
 |
kazar
Medlem
|
ja brukar hoppa över dom å fixa de ändå om ja har en bra dag  ja märke idag att de stod fel i papperena (e dyslektiker om nån stör sig på att ja stavar fel  ) de hjälper ju inte heller när maskin bara har engelska när man ska fixa alla installationer 
|
27 oktober 2012, 20:54 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Sett nya hamiltonfilmen. Ett sunt utrikespolitiskt budskap måste jag säga.
|
28 oktober 2012, 00:49 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Jag har skickat ut min text - ÄNTLIGEN. Och bara två månader för sent och 3497 ord för lång... Hoppas de förlåter mig för alla friheter jag tar mig... Jag står i alla för vartenda ord i det där kapitlet. Och det finns en snubbe som inte lämnat in sitt bidrag än.
|
28 oktober 2012, 13:03 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Duktigt!
Jag har än så länge vaknat. Knappt.
|
28 oktober 2012, 13:32 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
"greatful" -> "grateful" "delaid" -> "delayed" "computor" -> "computer" "inconveniance" -> "inconvenience"
|
28 oktober 2012, 15:13 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Ja ja... För sent. Är liksom lite trött i roten. Förhoppningsvis är det bättre i själva texten.
Det där var för övrigt inte särskilt peppande.
|
28 oktober 2012, 15:35 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Peppandet överlåter jag till dem som är bra på sådant.
|
28 oktober 2012, 17:15 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|