Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Tack för förståelsen, förresten!

Och jag ringaktar inte alls mörkläggningsproblemen, är mest väldigt tacksam för att jag i alla fall inte har det problemet.

26 oktober 2012, 22:24
Medlem
Kaninmamma skrev:
Schueberird skrev:
Jag föreslår att en av fiskarna döps till "Korv & Majonnäs".

Ja korv och majonäs låter bra :lol:

Ja, visst gör det!? Det är ett perfekt namn på en fisk. :04:

Kaninmamma skrev:

Kanske, fiskpinnen

:lol:

Kaninmamma skrev:
Vad är din älsklings mat schubbe?

Eftter att ha funderat lite, så måste jag nog säga "mustig köttgryta" med potatis och herrkuvert: Den som Incognita gjorde i mattråden lät till exempel väldigt god.

27 oktober 2012, 06:47
Moderator
Incognita skrev:
Tack för förståelsen, förresten!

:)

Incognita skrev:
Och jag ringaktar inte alls mörkläggningsproblemen, är mest väldigt tacksam för att jag i alla fall inte har det problemet.

Det trodde jag inte heller. – Men vem ska jag då skicka dem till?

27 oktober 2012, 13:02
Moderator
Någon som är blind? :04:

27 oktober 2012, 13:03
Medlem
Plättarna stekta, smet kvar till senare.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på?

Fattar inte den här handlingsförlamningen jag råkat in i på senare tid. Är det stilnoct som dödar alla fristående tankar? Så otroligt oinspirerad.

27 oktober 2012, 16:48
Moderator
Jag har lyckats prata med min mamma i telefon utan att bråka - och lyckats avsluta samtalet innan jag hann bli utloggad här. :o :)

27 oktober 2012, 18:17
Medlem
Incognita skrev:
Jag har lyckats prata med min mamma i telefon utan att bråka - och lyckats avsluta samtalet innan jag hann bli utloggad här. :o :)

Bättre och bättre dag för dag. Det var väl så någonting som den gamla slagdängan tolkade vårt solighetsbehov.

27 oktober 2012, 20:04
Moderator
He he. Ja, nu är det nog hela tre veckor kvar till nästa pms-kulmen, två och en halv tills det börjar gå mot det, så fram till dess finns visst hopp. Tummen upp! Fast just det med min mamma var inte pms-relaterat, så det får väl betraktas med viss tillförsikt även på längre sikt, om än lite försiktigt. :)

27 oktober 2012, 20:10
Moderator
Tycker jag låter som framsteg. Plättar med.

OnT: ådragit mig feber eller någon såndär lätt hjärnhinneinflammation som vissa hävdar ska ingå i kroniskt trötthetssyndrom eller fan vet vad fast jag verkligen knappt har gjort någonting. Lurats av undertryckt verksamhetslust att sticka ut hakan i dödfödda ämnen på AF. På låg nivå. :05:

27 oktober 2012, 20:14
Medlem
Vad jag gjort i dag?

Tappert försökt vakna till lite. Min inre trötthet sitter fast tungt som sten. Men jag försöker ändå lite i taget försöka baxa den något åt sidan.

27 oktober 2012, 20:16
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.