Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Incognita
Moderator
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Tack för förståelsen, förresten!
Och jag ringaktar inte alls mörkläggningsproblemen, är mest väldigt tacksam för att jag i alla fall inte har det problemet.
|
26 oktober 2012, 22:24 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Ja, visst gör det!? Det är ett perfekt namn på en fisk. Eftter att ha funderat lite, så måste jag nog säga "mustig köttgryta" med potatis och herrkuvert: Den som Incognita gjorde i mattråden lät till exempel väldigt god.
|
27 oktober 2012, 06:47 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Det trodde jag inte heller. – Men vem ska jag då skicka dem till?
|
27 oktober 2012, 13:02 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Någon som är blind? 
|
27 oktober 2012, 13:03 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Plättarna stekta, smet kvar till senare. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på?
Fattar inte den här handlingsförlamningen jag råkat in i på senare tid. Är det stilnoct som dödar alla fristående tankar? Så otroligt oinspirerad.
|
27 oktober 2012, 16:48 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Jag har lyckats prata med min mamma i telefon utan att bråka - och lyckats avsluta samtalet innan jag hann bli utloggad här. 
|
27 oktober 2012, 18:17 |
|
 |
Asmix
Medlem
|
Bättre och bättre dag för dag. Det var väl så någonting som den gamla slagdängan tolkade vårt solighetsbehov.
|
27 oktober 2012, 20:04 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
He he. Ja, nu är det nog hela tre veckor kvar till nästa pms-kulmen, två och en halv tills det börjar gå mot det, så fram till dess finns visst hopp. Tummen upp! Fast just det med min mamma var inte pms-relaterat, så det får väl betraktas med viss tillförsikt även på längre sikt, om än lite försiktigt. 
|
27 oktober 2012, 20:10 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Tycker jag låter som framsteg. Plättar med. OnT: ådragit mig feber eller någon såndär lätt hjärnhinneinflammation som vissa hävdar ska ingå i kroniskt trötthetssyndrom eller fan vet vad fast jag verkligen knappt har gjort någonting. Lurats av undertryckt verksamhetslust att sticka ut hakan i dödfödda ämnen på AF. På låg nivå. 
|
27 oktober 2012, 20:14 |
|
 |
Asmix
Medlem
|
Vad jag gjort i dag?
Tappert försökt vakna till lite. Min inre trötthet sitter fast tungt som sten. Men jag försöker ändå lite i taget försöka baxa den något åt sidan.
|
27 oktober 2012, 20:16 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|