Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Är i full färd med att skriva insändare till GP. Apelsinen är på hugget idag.


26 oktober 2012, 11:10
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
@Zombie: Är lite i det läget nu, faktiskt. Fast det är inte alltid ett så bra läge för mig. Det händer att det inte går över. "Jaha, två av mina närmaste sjuka i cancer? Så synd! Jaha, en av dem dog? Så synd. Den överlevande är dödssjuk av behandlingen? Så synd! Jaså, hennes son fick en två ton tung cementpelare över sig och dog? Så synd! Jaha, nu har hon brutit ihop psykiskt också? Så synd! Hennes nya kärlek som skulle ge hennes tillvaro ny mening visade sig vara psykopat? Så synd!"

EDIT: Ah, heja Orange!


26 oktober 2012, 11:10
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Inco: hm... nu var det jobbet jag syftade på. Inte det andra. Har det också blivit akut(are) just nu? Jo, jag vet att det kan bli för mycket för att "flummiga" tekniker ska vara det lämpligaste. I en sådan situation blir de ju bara hån (och det vet du att jag inte menade).

Orange: säger också heja. Och tipsar om mitt och Incos "flum" där också...


26 oktober 2012, 11:23
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Inco, saknar kramsmileyn igen. Skickar förstås så många du vill ha, om det är läge.


26 oktober 2012, 11:26
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det är läge. Skickar kramar tillbaka.


26 oktober 2012, 11:30
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tack för hejarop, nu är insändaren klar. En kort replik till en kvinna som upprörs över att hon inte får röka annat än i speciella rökrutor när hon semestrar på Sunwing Resort. Min replik går ut på att det egentligen är märkligt att rökning alls är tillåtet.

Haha, jag känner mig som en pensionär med för mycket fritid. Jag har dock faktiskt saker att göra så nu loggar jag ut omedel bums och gör klart min miljökunskap.


26 oktober 2012, 11:44
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Men det var ju en adekvat synpunkt. :!:

Men jobba på nu! *anlägger sträng min, och försöker även adressera mig själv med den*


26 oktober 2012, 11:49
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag vara storögd igen.


27 oktober 2012, 12:45
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Fira äldsta lillebrodern på 19-årsdagen. Äta massor av mat antar jag. :D


27 oktober 2012, 13:14
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Låter mysigt. :)

Jag skall skrota omkring i för stor flanellpyamas och skriva färdigt min text. Och glädjas åt att mitt ansikte börjat anta normala proportioner igen - det fina med kråksången är att jag fått en betydligt positivare bild av mitt friska utseende. Jag har så att säga fått proportioner på mina proportioner.


27 oktober 2012, 13:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron