Det är omöjligt att få till nya utredningar. Svenska psykiatriker utanför rättspsyk i ett fåtal städer kan förmodligen inte ens diagnostiserar narcissistisk personlighetsstörning och liknande. Det är bara någon som jobbar med sånt dagligen som ens skulle kunna känna igen det. För de flesta vanliga läkare är "aschbärger" en fullgod förklaring.
Jag har besökt psykiatriker frivilligt och upplevt att jag förstår mig själv betydligt bättre än vad de gör. Jag är MEDVETEN om min patologiska narcissism. Jag uppfyller samtliga 9 kritierier för narcissistisk personlighetsstörning och jag har även tydliga drag av borderline.
Om något oväntat händer, om jag blir förolämpad eller hotad, då slår min narcissism på och jag låter den göra det trots att jag vet att det är irrationella känslor. Jag blir bäst, alla andra blir sämst.
Psykiatrin och skolan, samhället som stort utsatte mig för såna grova kränkningar i samband med aspergerdiagnostiseringen att min patologiska narcissism för mig blev den naturliga utgångspunkten i relationen till samhället i allmänhet. Det betyder inte att jag är farlig, men däremot att jag är fruktansvärt otrevlig mot väldigt många eftersom jag upplever det som så att jag är ÖVER skiten.