Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Kan du inte låsa in dig på skoltoan och skriva på texten, så slår du två flugor i en smäll. ;)


25 oktober 2012, 16:47
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tror inte att det riktigt uppfyller de sociala förväntningarna... och, more importantly, inte min sons förväntningar heller.


25 oktober 2012, 16:49
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Men det kan ju tänkas att jag råkar få en briljant idé i duschen... Börjar så.


25 oktober 2012, 16:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Tror inte att det riktigt uppfyller de sociala förväntningarna... och, more importantly, inte min sons förväntningar heller.


:10:


25 oktober 2012, 16:51
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Shit också... Idag måste jag

- gå på fest på min sons skola.
- sanera hemma.
- skriva klart min text (har lovat att skicka ut den för seminariebehandling imorgon :? ).

Och jag har inte ens duschat än. :|


Du fixar det, Inco! Om du skriver på texten ikväll så kan vi ha en överenskommelse att jag skriver ett hurtigt pm i timmen till dig. ;)

OnT: De flesta av dagens måsten (och lite till) är avklarade. Nu återstår mys med dotter och marsvin fram till dottern lägger sig. Sedan ska jag skriva på min A Clockwork Orange-text.


25 oktober 2012, 17:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
- skriva klart min text (har lovat att skicka ut den för seminariebehandling imorgon :? ).


Hmm, kommer resten av livet fortsätta i den stilen om man blir forskare... Jag vill inte välja vad jag ska bli när jag blir stor :shock:


25 oktober 2012, 19:48
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Yetin skrev:
Incognita skrev:
- skriva klart min text (har lovat att skicka ut den för seminariebehandling imorgon :? ).


Hmm, kommer resten av livet fortsätta i den stilen om man blir forskare... Jag vill inte välja vad jag ska bli när jag blir stor :shock:


Japp! Om du har tur... Jag har varit i värre sits, om man säger så.


25 oktober 2012, 20:01
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Måste åka in till akuten. Fan också! Har inte tid! (Dumt tänkt, jag vet.) Ser ut som elefantmannen. Det var visst inte (bara) chilin, utan chokladen - och jag var dum nog att äta mer av den. 1177 tyckte att jag skulle åka in. Tror inte att det är någon fara, men lite småläskigt är det ju när jag är alldeles svullen utanpå halsen.

Love 'ya, guys an' gals... ;)

Sjukresetaxi på väg.


25 oktober 2012, 22:04
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Oj, shit! Hoppas det går bra, Inco.


25 oktober 2012, 22:05
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:o


25 oktober 2012, 22:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron