Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Schueberird skrev:
Jag föreslår att en av fiskarna döps till "Korv & Majonnäs".

Ja korv och majonäs låter bra :lol:
Kanske, fiskpinnen, oxrulladen, kåldolmen, lasangen !
Vad är din älsklings mat schubbe?
Min är nog kokt frukost korv , potatis pepparrots sås.
Men annars är jag inte kräsen på mat, käkade pop Corn hela förra sommaren till middag ,

Tur att jag inte fick skörbjugg :mrgreen:
Det är sant! Pop Corn måndag/ tisdag/ mm :lol:

25 oktober 2012, 06:38
Medlem
Orange skrev:
Idag har jag läst böcker med dottern och bakat en tigerkaka med henne. Promenerat och käkat vegetariska hamburgare har vi visst gjort också. Fick lite ryck i eftermiddags då jag skulle haft ett prov, men det ställdes in pga att läraren var hemma med sjukt barn. Är såklart inte sur på läraren egentligen men avskyr när sådant händer.

Kul med cikliderna, kaninmamma. :)

Mysigt med barn! Jag har alltid bakat med mina!
Köket har sett ut som ett mjöligt och kladdigt slagfält men det är mysigt!
Höst och vinter då kommer min känsla för bak fram.
Fantiserar att jag är i något lantligt kök , i något land långt ifrån eller i skogen.
Tända ljus ! God doft som sprider sig!
Och man bara myser' :09:
Det ger trygghet och ombonad stämning! :09:
Trist med att läraren var hemma.
Ännu värre är tycker jag om en vikarie skulle dyka upp och fylla upp tiden med trams.
Nu ska vi lära känna varandra och umgås.
Då kommer min ångest! :shock: prata med ointressanta människor som kanske inte ens har samma intressen som sig själv. Man råkar bara gå i samma klass.

Ursch skäms nästan att skriva sådant! :07:

25 oktober 2012, 06:48
Moderator
Kaninmamma skrev:
nada!
Öronakupunktur.
Den kan jag varmt rekommendera ,
Jag gråter , bearbetar saker, får aha upplevelser. Löser problem.
Minnes bilder dyker upp som jag förträngt.
Får skapa en tråd om detta.

Ja, gör gärna det! Det vore intressant.

Kaninmamma skrev:
Och jag ska träna på att inte be om ursäkt för min existens!

Bra idé! Du har verkligen ingen anledning att be om ursäkt för den. Något fler av oss skulle behöva tänka på, för övrigt, skuld- och skamtyngda som vi är till mans.

25 oktober 2012, 10:52
Medlem
Idag vaktar jag opererad hund, som är väldigt sugen på att själv ta bort stygnen något hon inte får.
Hon vill också ta bort fentanylplåstret och det får hon inte heller, det är även jag sugen på att ta
bort och röka upp, för det kan man göra har jag läst i tidningen. Imorgon ska det tas bort kanske jag
kan sno det då och prova! :D

25 oktober 2012, 12:24
Medlem
ja idag har de inte hänt så mycket, jobbat lite å hade trevlig prat stund me en vän :)
nä nu e de dax å gå å hämta sonen på dagis.

25 oktober 2012, 15:08
Avslutat konto
Välkommen hit, kazar!

Jag har varit med dottern på stadslantgården. Vi gick idag istället för igår eftersom cafét var öppet idag. Vi åt ostsmörgåsar och chokladboll.

25 oktober 2012, 16:53
Medlem
Orange skrev:
Välkommen hit, kazar!

Jag har varit med dottern på stadslantgården. Vi gick idag istället för igår eftersom cafét var öppet idag. Vi åt ostsmörgåsar och chokladboll.

tackar Orange :D
va trevligt :) sj har ja bara badat min son å lyckats skära mig i tummen på jobbet

25 oktober 2012, 17:57
Medlem
Skrev en tenta som jag trodde jag skulle skriva imorgon. Det var en kamikazetenta som jag inte pluggat nåt till men det kanske gick... Sen blev det på ren instinkt en sväng förbi bolaget, det hör till tentaveckan. Att jag har en handelstenta kvar räknas inte riktigt.

25 oktober 2012, 19:41
Medlem
Har även bekymrat mig över att jag inte har nåt examensarbete ordnat än. När är det meningen man ska söka det? Förmodligen tidigare än så här.

25 oktober 2012, 20:03
Moderator
Jag har tackat ja till att bli intervjuad av en journalist, i egenskap av forskare, om ett ämne som verkligen behöver uppmärksammas. :) Behövde något positivt just nu, så det var som en skänk från ovan. Känner mig genast lite mindre värdelös.

26 oktober 2012, 11:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.