Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Asmix skrev:
Orange skrev:
Jag syftade på dumhet som i att vara korkad.


Jo, sådan dumhet - kombinerad med omnipotent halsstarrighet - är enerverande att stå ut med. Den har jag alltför ofta gett upp inför. Det går liksom inte att med några aldrig så klargörande inlägg få en sådan dumhet på fall. Det skulle vara om man fick några år på sig, och personen/-erna i fråga inte fick tillfälle att under den tiden få ytterligare näring för sin egen förträfflighet med ryggdunkar från andra likasinnade.


Ja, sådana där människor är i sanning oomkullrunkeliga.


22 oktober 2012, 23:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nu har vi varit duktiga och flitigt gjort bruk av några av orden för dagen. :D


22 oktober 2012, 23:31
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag håller med Orange och gänget. Både om korkad omnipotent halsttarrighet och om AF och om att jag beundrar dem som orkar. Jag orkar inte och ändå gör jag det alldeles för mycket. Borde göra något bättre, men... och så alla de där svårigheterna – igångsättning, pigghet, koncentration, vilketskamanvälja, fan och hans mormor... och så sticker man ut en haka som behöver helt andra saker än att utsättas för däng.

Så jag får väl sälla mig till sällskapet runt dagens dagsform här. (Eller hos vissa. Asmix myser jag ju fortfarande på att se. Och Kaninmamma lyckas alltid få in något gott och varmt även i nöden. Vet nog förresten vad du menade med "zombietrött"... :10: ;) )


23 oktober 2012, 00:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
CodeRedAlert skrev:
Undrar om det är för sent för en stilnoct?
Kommer kanske inte alls upp imorgon om jag tar den så här sent?

Att jag alltid ska misslyckas med att gå och lägga mig i tid. :05:

Berätta om du kom upp imorgon , ska jag berätta om jag kom upp !
Sov gott ! ;)

Hoppas verkligen att du sover nu för det gör inte jag. :lol:
Jag lär inte komma upp klockan sex i morgon men nu är minstingen också förkyld så lyckligtvis får vi då ta en gemensam sovmorgon.

NEJ!!!!
Kom jag på nu.
Måste ju upp och coacha äldsta tjejen med påklädning, hon ska uppträda i skolan och ville ha hjälp med att välja kläder.

Jag ska sova om en stund.


23 oktober 2012, 01:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Kaninmamma skrev:
CodeRedAlert skrev:
Undrar om det är för sent för en stilnoct?
Kommer kanske inte alls upp imorgon om jag tar den så här sent?

Att jag alltid ska misslyckas med att gå och lägga mig i tid. :05:

Berätta om du kom upp imorgon , ska jag berätta om jag kom upp !
Sov gott ! ;)

Hoppas verkligen att du sover nu för det gör inte jag. :lol:
Jag lär inte komma upp klockan sex i morgon men nu är minstingen också förkyld så lyckligtvis får vi då ta en gemensam sovmorgon.

NEJ!!!!
Kom jag på nu.
Måste ju upp och coacha äldsta tjejen med påklädning, hon ska uppträda i skolan och ville ha hjälp med att välja kläder.

Jag ska sova om en stund.

God morgon Cra :D ! Nu är klockan 7.00 och var tvungen att kolla om du somnat! :lol:
Jag tvingade nog igen ögonen efter midnatt!
Dags formen är sprudlande :lol: glad och sprallig. Har ätit frukost , målat naglarna. Undrar vad denna dag har att erbjuda för underbart! Ska städa på jobbet städa och åter städa.
Inte alltid så kul, men jag kan lyssna på bra musik i lurarna. Och man får röra på sig så man kanske ännu snyggare figur, typ som Jennifer Lopez :01: :lol:
Tur att du inte tog illa upp Zombie!
Jag var sååååå trötttt innan jag åt conserta. Som sagt kunde sova tre dagar i sträck.
Eller sprang runt för att hjärnan inte skulle somna.
Kram kram vi ses snart! :09:


23 oktober 2012, 07:08
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vad kul Cra att din dotter ska uppträda i skolan, berätta hur det gick och hur fin hon var! Kram


23 oktober 2012, 07:14
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Idag känner jag mig oförskämt glad! :D Har fått en del gjort också. Planerar att fortsätta i samma takt resten av dagen.


23 oktober 2012, 11:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma: Klockan blev fyra innan jag på något sätt stängde av datorn...Bra att det gick bättre för dig! ;)
Jag kom upp i tid iaf. på något sätt.

Uppträdandet hade gått bra, de var tre tjejer som dansade och sjöng inför 120 elever och lärare. Hon går i en musik/dans/teater-inriktad skola så det är en hel del uppträdanden hela tiden. Föräldrar var portförbjudna denna gång men det blir en stor julshow senare.
:08:

Dagsform idag är förkyld och trött. Halsontet kommer och går.


23 oktober 2012, 17:32
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Inte konstigt att du är trött, CRA, om du lägger dig så sent!

Hälsar Orange, leg hönsmamma


23 oktober 2012, 18:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Kaninmamma: Klockan blev fyra innan jag på något sätt stängde av datorn...Bra att det gick bättre för dig! ;)
Jag kom upp i tid iaf. på något sätt.

Uppträdandet hade gått bra, de var tre tjejer som dansade och sjöng inför 120 elever och lärare. Hon går i en musik/dans/teater-inriktad skola så det är en hel del uppträdanden hela tiden. Föräldrar var portförbjudna denna gång men det blir en stor julshow senare.
:08:

Dagsform idag är förkyld och trött. Halsontet kommer och går.

Så häftigt! Som i fame, eller high school musical. :08:
Det skulle vara en dröm att fått gå på en sådan skola som ung.
( men tyvärr för dålig motorik och kordination).
Man får skaffa knekt till x-box spelet och dansa med lill killen.
Passa på medans de vill. :lol:


23 oktober 2012, 19:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron