Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Myror i rumpan 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Myror i rumpan
hittade det här på nätet:
"Robert och jag tog en tur i julivärmen för att fråga folk på stan om de haft sex utomhus. Blev lite förvånad av att alla utom
en av de vi frågade har testat, och favoritställena verkar vara skog, strand och på en båt. Men vad ska du akta dig för, vad
är viktigt att ta med dig och hur undviker du sand i rumpan?"
Källa: https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3940&artikel=5205037
Jag har själv råkat ut för myror som bits ut av h*lvete under idkande av friluftssex några gånger,
inte tänker man ju på att det är en myrstig eller ett pissmyrebo när det tänder till ordentligt heller :D.
Någon mer av er kanske :?:.


22 oktober 2012, 07:34
Medlem
Inlägg Re: Myror i rumpan
Jodå.
Men jag orkar inte formulera mig.
:P


22 oktober 2012, 22:39
Moderator
Inlägg Re: Myror i rumpan
Tja, förbereder man sig väl mot just sådana envetnualiteter som sand och fästingar, myror, mott och mygg (samt, beroende på läggning och hänsyn, andra åskådare), har jag en bestämd känsla av att det kan bli väldigt vackert. Eller om man inte förbereder sig och är tillräckligt tända för att strunta i det. (Utom kanske i det där sista.) Tyvärr har jag knappt lyckats ta mig tillfälle att pröva hypotesen.


23 oktober 2012, 17:26
Avslutat konto
Inlägg Re: Myror i rumpan
Har en känsla av att det där kan vara för privat för de flesta att skriva om. Åtminstone för mig. :P Kul om någon vågar.


23 oktober 2012, 18:46
Moderator
Inlägg Re: Myror i rumpan
Och jag som just därför försökte vara litet allmän i tonen... :03: ;)


23 oktober 2012, 19:04
Avslutat konto
Inlägg Re: Myror i rumpan
Hahah. Okej, jag ska också vara lite allmän.

Jag kan tänka mig ett exempel på vad som kunde skrivas här. Två personer, vi kan kalla dem Bert-Arne och Eva-Maria, tältar i skogen. De är så långt ute i skogen att de knappast kan tro att någon människa kommer dyka upp där. Således gör de vad de känner förutan närmare eftertanke. De befinner sig nära en sjö.

Vid ca 20 på kvällen kommer en medelålders man i mörkgröna kläder vandrandes. På hans bröst sitter en bricka märkt "FISKEKONTROLL". Han ser... ställd... ut. Han frågar Bert-Arne och Eva-Maria om de "sysslar med någon form av skådespel". Kanske syftar han på sånt där lajv, eller sataniska ritualer? Vem vet. Han försvinner lika snabbt som han kommit, i vilket fall.

Liksom, tänk om något dylikt skulle utspela sig på riktigt. Vad sjukt. :lol:


23 oktober 2012, 19:43
Medlem
Inlägg Re: Myror i rumpan
Kan väl i alla fall säga så mycket att jag klarade mig från myror och annat som kunde vara pikant att berätta om. Fast allt det där var nu bra länge sedan, och kanske har jag vid det här laget gott och väl hunnit förtränga sådant, om nu aktiviteten möjligen var förenad med vissa oväntade "irritations"-moment.

Har sedan förstått att det nu inte är alla som tycker det är så roligt att vara så i elden utomhus. Har fått höra att det kan vara lite snedfördelat mellan könen, att många tjejer känner ett rätt stort motstånd mot det, men att de ibland inte klarar att stå emot trycket från oss killar. Inte för att jag egentligen vet så mycket om ämnet.


23 oktober 2012, 19:48
Moderator
Inlägg Re: Myror i rumpan
Orange skrev:
Liksom, tänk om något dylikt skulle utspela sig på riktigt. Vad sjukt. :lol:

:lol: :lol: :lol: Jaa, tänk!

Asmix skrev:
Har fått höra att det kan vara lite snedfördelat mellan könen, att många tjejer känner ett rätt stort motstånd mot det, men att de ibland inte klarar att stå emot trycket från oss killar.

Min erfarenhet är nog snarare det motsatta... Men ensam på en liten ö brukar det gå bra. Eller brukade... Det är ju lite enklare om man har någon att vara intim med.

Däremot har jag avstått från att ha sex i ett stadshus. Har lite svårt för att tända på beställning bara för att det skulle vara coolt att ha haft sex just där.


23 oktober 2012, 23:06
Moderator
Inlägg Re: Myror i rumpan
Så här kom ett stycke liv jag vart avundsjuk på iallafall. (Missförstå mig rätt.) Så surrealistiskt dessutom. Såg skogen och sjön framför mig, och så vidare...

Påminner mig också om en bil jag plötsligt såg parkerad mitt i Stadsskogen här i stan, minst en trehundra meter in där bebyggelsen var som närmast; nästa dag hade den fått parkeringslapp. Ingen som någon spjuver hade satt dit, utan daterad just då och utställd på det registreringsnumret och adress "Stadsskogen". Vet inte om det var innan eller kort efter det den fick rutorna sönderslagna, men den stod kvar i flera dagar.

Annars kom jag på att jag innan jag öppnade tråden funderade på om det gällde ADHD-symptomet att inte kunna sitta stilla, eller myror i stället för springmask, eller någon obscen myrsex :shock: eller myrterapi, eller vad...


24 oktober 2012, 01:30
Medlem
Inlägg Re: Myror i rumpan
Sex är lågprioriterat för min del.


24 oktober 2012, 02:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron