Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Kul att min egyptologi blir berömd nu också. Jag har nog ett riktigt fan i dig, aliasFrollo.

21 maj 2009, 22:35
Medlem
aliasFrollo skrev:
:mrgreen: Försöker dölja sitt illamående bakom ett flin men lyckas inte så bra.

Det är ju mitt livs historia. Jag har alltid försökt dölja mitt illamående bakom ett flin, men inte lyckats så bra. Och det råkar av en märklig slump faktiskt vara min favorit-smiley...

21 maj 2009, 23:23
Medlem
aliasFrollo skrev:
Kur kommer det sig att en så stor andel av Aspieforums smilies verkar lida av schizofreni? Är det bara att jag tolkar dem som Lnovgo läser egyptiska?
Haha, håller faktiskt med. De ser mer sjukliga ut än smileys ofta gör. :lol: Denna har faktiskt mer tardiv dyskinesi eller svåra tics än vad den ser ut att vara glad och skratta. :? Den här är inte osäker, sorgsen eller så. Den är skräckslagen, hallucinerar troligen. :cry: Den här gråter inte, den saknar bara näsa och har en överläpp av gummi.

22 maj 2009, 12:39
Medlem
:idea: Den här gubben har en genetisk skada, han har bara ett öga, och det sitter i mitten!
:evil: Den här gubben har en annan genetisk skada, han har horn!
:twisted: Den här oxå, men inte är han lessen för det!

22 maj 2009, 14:29
Medlem
:!: Om den här vet man inte så mycket mer än att den visar röven.

22 maj 2009, 16:31
Medlem
Lnovgo skrev:
Kul att min egyptologi blir berömd nu också. Jag har nog ett riktigt fan i dig, aliasFrollo.

Jag är moses, och jag skriker så ända in i vassen ibland! :)

22 maj 2009, 19:55
Medlem
Är det slut på nonsens?

30 maj 2009, 07:18
Medlem
Är alla här så seriösa?

30 maj 2009, 07:19
Medlem
Här kommer mer nonsens! Fast först måste jag dricka kaffe, nonsescentrum i skallen sover!

30 maj 2009, 10:20
Medlem
Är alldeles tom i huvudet, trots att jag just avnjutit min dagliga kafferanson (två koppar). Kan ej uppbåda något nonsens för närvarande!

30 maj 2009, 11:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.