Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
När jag blåser ut hjärnan , så brukar jag cykla fort( super fort) gärna över gupp , så cykeln hoppar , då kommer adrenalinet igång.
Eller gå fort med hög musik i min smak. Ett tag var det Daniel Adams ray.
Där han sjunger " en flaska i huvudet , förd till akuten!
Musik smak är ju en smaksak :lol:


21 oktober 2012, 12:25
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
När jag blåser ut hjärnan , så brukar jag cykla fort( super fort) gärna över gupp , så cykeln hoppar , då kommer adrenalinet igång.


Det låter farligt men kul. :04:


21 oktober 2012, 12:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
När jag blåser ut hjärnan , så brukar jag cykla fort( super fort)


Super du fort? ;) Samtidigt som du cyklar? :shock:


21 oktober 2012, 12:39
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Vad menas med att blåsa ut hjärnan?

Antar att metaforen kommer från att blåsa ut ägg eller något sådant. (Man tar försiktigt upp ett litet hål i vardera änden och blåser ut innehållet – tror jag, eller?) Rensa huvet, blåsa rent från gammal bråte så att man känner sig ny och frisk igen. Typ. Till exempel i form av att supa skallen av sig, lyssna på skadligt hög musik, knulla eller motionera bort sina sista krafter...


21 oktober 2012, 17:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
(Man tar försiktigt upp ett litet hål i vardera änden och blåser ut innehållet – tror jag, eller?)
Sedan kan man täppa igen ena hålet och fylla på med smält choklad, blir ett annorlunda påskägg.


21 oktober 2012, 17:04
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Orange skrev:
Vad menas med att blåsa ut hjärnan?

Antar att metaforen kommer från att blåsa ut ägg eller något sådant. (Man tar försiktigt upp ett litet hål i vardera änden och blåser ut innehållet – tror jag, eller?) Rensa huvet, blåsa rent från gammal bråte så att man känner sig ny och frisk igen. Typ. Till exempel i form av att supa skallen av sig, lyssna på skadligt hög musik, knulla eller motionera bort sina sista krafter...


Aaah... asoka.


21 oktober 2012, 17:57
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
PMS-monster. :05: Åtminstone hoppas jag att det är det det handlar om... för då blir världen drägligare om några dagar.


21 oktober 2012, 21:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Kaninmamma skrev:
När jag blåser ut hjärnan , så brukar jag cykla fort( super fort) gärna över gupp , så cykeln hoppar , då kommer adrenalinet igång.


Det låter farligt men kul. :04:

Jag har skateboard hjälm.
Och är nykter :lol:


21 oktober 2012, 22:28
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Orange skrev:
Kaninmamma skrev:
När jag blåser ut hjärnan , så brukar jag cykla fort( super fort) gärna över gupp , så cykeln hoppar , då kommer adrenalinet igång.


Det låter farligt men kul. :04:

Jag har skateboard hjälm.
Och är nykter :lol:


Bra där! I och för sig har jag cyklat enhjuling efter att ha druckit fyra stycken 50 cl starköl. Det gick faktiskt.


21 oktober 2012, 22:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Daxform : ja vad ska man säga , den har varit blandad.
Bra möte hos terapeft , ledsen när dottern skrivit elakt och argt.
Känt mig trygg för min ufo alltid tänker på mitt bästa .
Lycklig för att få träffa min lilla gulliga son som jag inte träffat sen i torsdags .
Tacksam för så så mycket har ordnat sig i mitt liv. :09:


22 oktober 2012, 16:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.