Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 
Att stå i kö på en hamburgeria... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Att stå i kö på en hamburgeria...
Bild


17 oktober 2012, 22:00
Medlem
Inlägg Re: Att stå i kö på en hamburgeria...
Sånt är livet!


17 oktober 2012, 22:07
Medlem
Inlägg Re: Att stå i kö på en hamburgeria...
Byt aldrig kö!


17 oktober 2012, 23:14
Moderator
Inlägg Re: Att stå i kö på en hamburgeria...
Den där stackars nallen skulle nog behöva öva lite mindfullness... Eller ha med sig en god bok.


17 oktober 2012, 23:18
Avslutat konto
Inlägg Re: Att stå i kö på en hamburgeria...
Incognita skrev:
Den där stackars nallen skulle nog behöva öva lite mindfullness... Eller ha med sig en god bok.


Instämmer.

Min närmaste Hemköp är känd för att vara väldigt sävlig. För få kassor öppna och många långsamma pensionärer som handlar etc. Det finns människor som trots att de handlar där varje dag känner behovet att ropa "nu får ni nog öppna en till kassa!" med irriterad ton. Ofta är det pensionärer som ska köpa några wienerbröd och ändå inte har någon abetstid att passa eller så. :01: Fascinerande, tycker jag.


17 oktober 2012, 23:22
Medlem
Inlägg Re: Att stå i kö på en hamburgeria...
:D det där är en perfekt illustration till hur det brukar gå till när nallen besöker hamburgerier och andra ställen med multipla köer.


19 oktober 2012, 21:21
Moderator
Inlägg Re: Att stå i kö på en hamburgeria...
Går sällan på hamburgeri, men i snabbköp och annat är det väl en erkänd naturlag att man alltid ställer sig i den långsammaste kön utom i de fall då man senare byter till den?

Teoretiskt sett borde ju lika många hamna i den snabbaste kön, och så vidare om köerna är fler än två, och tittar man kan man ju se några; de är väl enter (NT) får man förmoda. Men jag tvivlar på att antalen går jämnt ut, tror mer på en övernaturlig komponent.


19 oktober 2012, 23:36
Medlem
Inlägg Re: Att stå i kö på en hamburgeria...
:lol: :D :lol: :) :P Svante den var ju super kul! :lol: ;)


20 oktober 2012, 00:24
Medlem
Inlägg Re: Att stå i kö på en hamburgeria...
Den var ju kanon! Det blir god natt saga till sonen på måndag.
Gärna fler sådana sagor! :lol:


20 oktober 2012, 00:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 


Som gäst saknar du privilegier.

cron