Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Varit in till stan och käkat lunchbuffe på Golden Bankok. Sedan har jag fått en glädjebesked. Jag har nu ett komtrakt på en lägenhet i Dalarna och jag kan flytta redan februari. Då kommer jag närmare min älskling. :09:

19 oktober 2012, 16:34
Medlem
Ett stort grattis kullan! Vi får fira vi med för din skull!
Får köpa något gott ! ;)
Skåla i mineral vatten och mjölk!
Och ufo lagar nog något smarrigt, han kan ju till och med trolla med en köpe pizza så det blir en festmåltid. :08:

19 oktober 2012, 18:14
Medlem
Zombie skrev:
Önskar också er alla detsamma.

Själv: knaprat min första halva Ritalin (ca. 5mg). Peppar peppar. Plus vitaminpiller från Kaninmamma. :08:

Härligt! Är det samma vitaminpiller som ufo också käkar, för här målas det om, och uträttas storverk.
Dottern är glatt överraskad och chockad.
Oj pappa vad duktig du är!
Jag håller med ! Önskar dig zombie en riktigt bra helg! Kanske du med uträttar storverk snart! ;)

19 oktober 2012, 18:20
Moderator
Tack tack. Ja, får väl se. Idag så nervös att jag inte vet om det var jag eller tabletten. Huvudvärk kan ha berott på den. Storverk: satt upp ett par enkla bokhyllor. Gav flunsakänsla...

20 oktober 2012, 01:16
Medlem
Blev åkallad att infinna mig på aspergerträff i staden, har inte gjort så mycket i övrigt.

20 oktober 2012, 02:25
Avslutat konto
Yetin skrev:
Blev åkallad att infinna mig på aspergerträff i staden, har inte gjort så mycket i övrigt.

Hoppas ni hade kul, jag hade planerat komma men är för förkyld.

20 oktober 2012, 09:30
Avslutat konto
Bland annat lyssnat till min dotters version av Stilla Natt: "Stiiiiijjiga natt... aaaaatt äää fiiiid.... häääärnan biiiid.... barnen i staaajjet våååå.... HAHA...".

Jag vet inte hur hon fått in skrattet i sången men mitt i sjungandet ger hon ifrån sig ett krampaktigt, högt sådant. :D Min gullunge. :09:

20 oktober 2012, 16:10
Moderator
Orange skrev:
Bland annat lyssnat till min dotters version av Stilla Natt: "Stiiiiijjiga natt... aaaaatt äää fiiiid.... häääärnan biiiid.... barnen i staaajjet våååå.... HAHA...".

Jag vet inte hur hon fått in skrattet i sången men mitt i sjungandet ger hon ifrån sig ett krampaktigt, högt sådant. :D Min gullunge. :09:

Det värmde mig att läsa. Tack.

20 oktober 2012, 16:11
Medlem
Lyssnat och lyssnar på någon trolloman som sjunger.
Den är visst 10 timmar. Tror det är 5 timmar kvar att lyssna så nu sover jag en stund.
Undrar ni vad det kan vara för fin musik så fråga ufo,
Han har full koll! Han sjunger dessutom med i texten perfekt och kör dansstegen.
Snart kan han nog uppträda. Och göra en perfekt imitation. :lol:
Vilken man jag har med mycket talanger! :08:

20 oktober 2012, 17:02
Avslutat konto
Kaninmamma: Eduard Khil?

Jag har just insett varför en del skriver "enter" istället för "NT" eller "NT:s". Borde läsa Tolkien.

20 oktober 2012, 19:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.