Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Sommaren var kort 

Vad tycker du om årets sommar?
1. Jag är en blandning av träskamfibie, och analtrofozoit, jag njöt! 15%  15%  [ 2 ]
2. Jag gömde mig i källaren så jag vet inte. 8%  8%  [ 1 ]
3. En kanonsommar lagom varmt och skönt. 15%  15%  [ 2 ]
4. Gick hela sommaren och hoppades att det skulle bli bättre väder. 38%  38%  [ 5 ]
5. Tycker inte om sommar överhuvud taget, vill ha vinter. 0%  0%  [ 0 ]
6. Går redan och längtar efter nästa års sommar. 23%  23%  [ 3 ]
Antal röster : 13

Sommaren var kort 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Sommaren var kort
Kaninmamma skrev:
Jag märkte ingen dålig sommar, men jag är ju rätt disträ och förvirrad tidvis! :01:

Samma här! :lol: Fast jag låtsas att det beror på att jag har en så positiv inställning.

Men faktum är att jag har rätt svårt för värmeböljor, så på sätt och vis är jag väl något av en träskamfibie... nu även med terrarielampa. ;)


17 oktober 2012, 23:29
Avslutat konto
Inlägg Re: Sommaren var kort
Haha. Jag la inte speciellt märke till vädret heller av någon anledning. Jag minns inte alls hur sommaren var och jag minns inte vad jag gjorde heller.


17 oktober 2012, 23:32
Medlem
Inlägg Re: Sommaren var kort
Orange skrev:
Haha. Jag la inte speciellt märke till vädret heller av någon anledning. Jag minns inte alls hur sommaren var och jag minns inte vad jag gjorde heller.

Det är väl bra så länge man minns att det var sommar och inte vinter som nyss passerade.


18 oktober 2012, 00:04
Moderator
Inlägg Re: Sommaren var kort
Jag brukar tjuvkika nere i högra hörnet på dataskärmen när jag blir osäker. ;) Jag har utökat det fältet så att man ser rubbet: datum, klockslag OCH veckodag.


18 oktober 2012, 00:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2


Som gäst saknar du privilegier.