Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Orange
Avslutat konto
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Inco: Det måste förresten vara typiskt aspigt! En AS-bekant till mig skrev ungefär så här på facebook-chatten häromdagen, exalterat: "Det är uppsatstider, så jag har börjat en teckningskurs!"
Senast redigerad av Orange 12 oktober 2012, 22:47, redigerad totalt 1 gång.
|
12 oktober 2012, 22:47 |
|
 |
Kaninmamma
Medlem
|
Jag önskar dig peppar peppar!  själv har jag sparat en gigantisk disk , så jag får säga peppar peppar till mig själv med! 
|
|
 |
Yetin
Medlem
|
Jag har haft väldigt skiftande sexdrift. Antidepp kan sänka den, och det vågar jag påstå är ofta en förbättring.
|
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Vi är helt klart olika på den fronten.
|
12 oktober 2012, 22:48 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Tack kaninmamma! Önskar dig en massa extra ork inför disken. Och hoppas att du har det riktigt mysigt med sonen!
|
12 oktober 2012, 22:53 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
AD(H)D:igt i varje fall. Och det går ju ofta i kontinuum med AS. (Får ont i magen bara jag läser om kapitel färdigskrivna på tryckdagen och att inte ha något för att man är i tid eftersom man fastnar i perfektionstvångande. Den sortens stress är helt utesluten för min del numera. Hur i helvete skulle jag ha klarat det liv jag kämpade för och fortfarande skulle önska mig även om diverse annat hade klaffat... vad gör man?)
|
12 oktober 2012, 23:26 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Tja, man har inte så mycket att välja på.
|
12 oktober 2012, 23:28 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Jag vet inte. Kanske man skulle bli hjälpt av någon centralstimulerande medicin. Efter det här kom en dubbelpost, som jag tog bort. /mod. Zombie
Senast redigerad av Orange 12 oktober 2012, 23:31, redigerad totalt 1 gång.
|
12 oktober 2012, 23:30 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Jag har det nu. Ritalin. Det underlättar. Men min personlighet får jag dras med oavsett.
|
12 oktober 2012, 23:32 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Inom de fem minutrarna man kan ändra i sitt inlägg kan man också ta bort det. Det finns en liten ruta att kryssa i ovanför inlägget när man klickat på EDIT.
|
12 oktober 2012, 23:34 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|