Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Inco: Det måste förresten vara typiskt aspigt! En AS-bekant till mig skrev ungefär så här på facebook-chatten häromdagen, exalterat: "Det är uppsatstider, så jag har börjat en teckningskurs!"

Senast redigerad av Orange 12 oktober 2012, 22:47, redigerad totalt 1 gång.

12 oktober 2012, 22:47
Medlem
Incognita skrev:
Det låter bra. :)

Jag har inte kommit mig för att skriva på texten idag, men jag tänker vara supereffektiv i helgen istället. (Peppar, peppar...)

Jag önskar dig peppar peppar! ;) själv har jag sparat en gigantisk disk , så jag får säga peppar peppar till mig själv med! :lol:

Medlem
Jag har haft väldigt skiftande sexdrift. Antidepp kan sänka den, och det vågar jag påstå är ofta en förbättring.

Avslutat konto
nallen skrev:
Orange skrev:
Ehrm... nog för att jag gillar sex, men umgänge kan vara så mycket mer/annat än det.

Ja, men är det värt besväret? Bara i undantagsfall säger min humla.

Vi är helt klart olika på den fronten.

12 oktober 2012, 22:48
Moderator
Orange skrev:
Inco: Det måste förresten vara typiskt aspigt! En AS-bekant till mig skrev ungefär så här på facebook-chatten häromdagen, exalterat: "Det är uppsatstider, så jag har börjat en teckningskurs!"

:lol:

Tack kaninmamma! Önskar dig en massa extra ork inför disken. Och hoppas att du har det riktigt mysigt med sonen!

12 oktober 2012, 22:53
Moderator
Orange skrev:

AD(H)D:igt i varje fall. Och det går ju ofta i kontinuum med AS.

(Får ont i magen bara jag läser om kapitel färdigskrivna på tryckdagen och att inte ha något för att man är i tid eftersom man fastnar i perfektionstvångande. Den sortens stress är helt utesluten för min del numera. Hur i helvete skulle jag ha klarat det liv jag kämpade för och fortfarande skulle önska mig även om diverse annat hade klaffat... vad gör man?)

12 oktober 2012, 23:26
Moderator
Tja, man har inte så mycket att välja på.

12 oktober 2012, 23:28
Avslutat konto
Jag vet inte. Kanske man skulle bli hjälpt av någon centralstimulerande medicin.

Efter det här kom en dubbelpost, som jag tog bort. /mod. Zombie

Senast redigerad av Orange 12 oktober 2012, 23:31, redigerad totalt 1 gång.

12 oktober 2012, 23:30
Moderator
Jag har det nu. Ritalin. Det underlättar. Men min personlighet får jag dras med oavsett.

12 oktober 2012, 23:32
Moderator
Inom de fem minutrarna man kan ändra i sitt inlägg kan man också ta bort det. Det finns en liten ruta att kryssa i ovanför inlägget när man klickat på EDIT.

12 oktober 2012, 23:34
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.