Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
nallen skrev:
Orange skrev:
Jag kan tycka att en kille är väldigt intressant som person och därför prata mycket med honom, utan att vara minsta attraherad av honom på det där sättet.

Varför då?

Hur menar du varför? Alltså, jag kan tycka en kille har en fin personlighet eller är trevlig att prata med utan att vara sexuellt attraherad av honom, menar jag.

12 oktober 2012, 22:34
Medlem
Nallen är som han är... Du kommer förstå.

12 oktober 2012, 22:36
Avslutat konto
Incognita skrev:
Det låter bra. :)

Jag har inte kommit mig för att skriva på texten idag, men jag tänker vara supereffektiv i helgen istället. (Peppar, peppar...)

The future belongs to procastinators!

Jag gör allt i sista sekunden. Därför sitter jag med 300% studietakt gymnasiestudier nu sista terminen. Som tur är är det just gymnasienivå så jag hinner med det jag ska på dagarna utan att stressa ihjäl mig.

12 oktober 2012, 22:36
Avslutat konto
Yetin skrev:

Jag hängde på AF tidigare och har kommunicerat litegrann med nallen både i trådar och chatt.

12 oktober 2012, 22:38
Medlem
Orange skrev:
Hur menar du varför?

Varför utsätta sig för människor om det ändå inte blir nåt av det?
Djäkla slöseri med energi (och för den delen tid).
What's the bleedin' point?

12 oktober 2012, 22:40
Moderator
@Yetin: Jag undrar om jag någonsin får till den där balansen. Jag kämpar som ett vilddjur för att få till något som avlägset liknar en dygnrytm.

Yetin skrev:

Tänkte också skriva något i den stilen.

@Orange, om att skjuta upp: Jo, precis så. Hopplöst! Jag skrev till och med det sista kapitlet i min avhandling samma dag som boken skulle i tryck (efter midnatt natten innan) - och hann ändå få det språkgranskat. Språkgranskaren befann sig i USA då och hade kontorstid väldigt lägligt just när jag var klar med texten.

12 oktober 2012, 22:40
Avslutat konto
nallen skrev:
Orange skrev:
Hur menar du varför?

Varför utsätta sig för människor om det ändå inte blir nåt av det?
Djäkla slöseri med energi (och för den delen tid).
What's the bleedin' point?

Ehrm... nog för att jag gillar sex, men umgänge kan vara så mycket mer/annat än det.

12 oktober 2012, 22:42
Avslutat konto
Incognita skrev:
@Orange, om att skjuta upp: Jo, precis så. Hopplöst! Jag skrev till och med det sista kapitlet i min avhandling samma dag som boken skulle i tryck (efter midnatt natten innan) - och hann ändå få det språkgranskat. Språkgranskaren befann sig i USA då och hade kontorstid väldigt lägligt just när jag var klar med texten.

Ojoj! :lol:

Om jag skriver saker i tid tvångar jag bara kring mina formuleringar och fastnar i det.

12 oktober 2012, 22:44
Moderator
Jo. Precis.

12 oktober 2012, 22:44
Medlem
Orange skrev:
Ehrm... nog för att jag gillar sex, men umgänge kan vara så mycket mer/annat än det.

Ja, men är det värt besväret? Bara i undantagsfall säger min humla.

12 oktober 2012, 22:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.