I morgon bitti ska jag till doktorn och suga röv, tralala, vad kul det ska bli!
17 februari 2010, 00:15
sugmundfreud
Medlem
Re: Jag stack en kniv i fittan på min gympalärare
Jag kunde inte.
17 februari 2010, 23:17
Savanten Svante
Medlem
sugmundfreud skrev:
Jag kunde inte.
Kunde du inte suga röv?
18 februari 2010, 22:27
sugmundfreud
Medlem
Precis. Kunde inte åka dit till lasarettet. Är för sjuk. Spyr hela tiden pga ångest, kan knappt stå. En månad av detta nu, jag är slut som artist.
Det tog min bättre hälft tio timmar och ett otal telefonsamtal att övertala dem att sända en läkare hem till mig istället. Till sist sent i går kväll kom en läkare och en tant ut och jag fick en Flunitrazepam och en Xanor av dem.
Framtiden är oviss nu. Jag kan inte tala med vårdpersonal längre, jag skriver det jag vill ha sagt i ett kollegieblock. De vill tala i telefon med mig, men jag kan inte, jag förstår inte vad de säger i realtid och jag kräks, skiter på mig och urinerar om jag försöker tala. Misären är total. Måste till tvättstugan och tvätta nerspydda kläder, men hur orka?
Psykvåld anno 2010. Ja, felstavningen är medveten.
Är jag ovanlig på något sätt? Finns andra med så här våldsam kroppslig ångest?. Jag har alltid varit så här vid svår psykisk press. Men de som ska vårda mig blir helt förskräckta när jag inte kan hålla spyan inne, de tror att jag har vinterkräksjukan.
De lovade att ordna så att en läkare kommer hem till mig och skriver ut mer benso. Men det lutar åt att jag får gå omedicinerad över helgen. Dagen är ju inte slut ännu, men jag är inte hoppfull.
Jag fick en fin spypåse av polisen. Jag är sjuk. Jag är galen. Jag hoppas att de här medicinerna kan lindra, att jag blir bättre om jag sover.
Och till läkaren som tog medicinerna ifrån mig för en månad sedan: Fuck you din jävla fittskalle. Du gjorde fel, fel, fel.
19 februari 2010, 21:17
sugmundfreud
Medlem
Äh, de va inget.
1 mars 2010, 21:58
Josef3
Avslutat konto
Egentligen är det bara så otroligt tragiskt med alla medelålders människor som trånar efter ungkött.
Att vilja ligga med dotterns bästa kompis är ju en naturlig instinkt för många män. Egentligen samma sak för kvinnor men i lägre utsträckning. Det som gör att en del kvinnor finner tonårspojkar avtändande är pojkarnas brist på intelligens. Många kvinnor vill ha erfarna män som ler självgott och vet hur skönt han gör det för kvinnan, inte bara upphetsade, småskrämda, överkåta rådjur.
Män däremot ser osäkra tjejer som ett plus.
1 mars 2010, 22:11
sugmundfreud
Medlem
Jag har tappat intresset för att ha sex. Koprolalin är dock kvar.
Nu är jag arg igen, för det var en konvertitslinka i tvättstugan som hade stulit min tvättid. Hon glodde självsäkert på mig där hon stod och strök sina äckliga slynkläder. Jag såg för min inre syn hur jag ströp henne med hennes egen slöja. Men istället slängde jag ner tvättpåsarna på golvet med en duns och smällde igen tvättstugedörren så det dånade i hela trapphuset.
Jag får inte döda någon annan människa, min familj skulle bli förkrossad. Men raseriet, hur stoppar jag det våldsamma raseriet? Måste ringa farsan och kolla om huset är beboeligt och om internet funkar där ute. Internet måste jag ha. Måste bort, bort från befolkningen innan jag dödar någon.
2 mars 2010, 16:35
Sanive
Medlem
Josef3 skrev:
Egentligen är det bara så otroligt tragiskt med alla medelålders människor som trånar efter ungkött.
Att vilja ligga med dotterns bästa kompis är ju en naturlig instinkt för många män. Egentligen samma sak för kvinnor men i lägre utsträckning. Det som gör att en del kvinnor finner tonårspojkar avtändande är pojkarnas brist på intelligens. Många kvinnor vill ha erfarna män som ler självgott och vet hur skönt han gör det för kvinnan, inte bara upphetsade, småskrämda, överkåta rådjur.
Män däremot ser osäkra tjejer som ett plus.
Män som drar sig till osäkra tjejer gör det för att de kräver lojalitet, men har svårt att få det utan att motparten hamnar i en sorts beroendeställning. Jag kallar dem mansgrisar.