Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Druckit öl och därmed dödat stressen efter tidigare dygns oavbrutna "arbete".

12 oktober 2012, 20:46
Medlem
Även fått mitt första nummer av såssetidningen Tiden och blivit positivt överaskad. Fick nåt ryck häromveckan och beställde prenumeration på Tiden, Neo, New scientist och The economist. Tidningar som jag läst sporadiskt.

12 oktober 2012, 20:59
Medlem
Jag hittade ett till jobb som jag tänker ansöka! Den här är dock precis på pricken det jag skulle vilja arbeta med så det tar emot att ens sätta igång att skriva...
För tänk om de bara ger min ansökan ett flyktigt ögonkast varpå den kasseras illa kvickt?

:geek:

12 oktober 2012, 21:44
Medlem
Det är väl så det blir oavsett vad man söker. Bara mass-söka så kommer man in på nån intervju... Och de flesta jobb är bättre än vårdsektorn för hälsan.

12 oktober 2012, 21:47
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Jag hittade ett till jobb som jag tänker ansöka! Den här är dock precis på pricken det jag skulle vilja arbeta med så det tar emot att ens sätta igång att skriva...
För tänk om de bara ger min ansökan ett flyktigt ögonkast varpå den kasseras illa kvickt?

:geek:

Deras förlust i så fall! Go get them!

12 oktober 2012, 21:48
Medlem
Zombie skrev:
Kaninmamma skrev:
Ja just det Nt gillar ju och få uppmärksamhet fast de har ett förhållande. ( av andra killar)
Jag blir mer förbannad om någon gör något försök. Då tar jag det som en förolämpning jag håller inte på med sådant .
Stackars den som gör ett försök! :05:

Gör han något försök då? Eller kanske bara försöker vara en god granne, som han är lärd att en sådan ska vara?
Och kanske vara "uppmärksam" mot en kvinna som han är lärd att man ska, utan att vilja något mer?

Ingen aning ?? Nt är märkliga :01: Jag förstår aldrig deras signaler.
Så ibland så är det som för dig orange, och ibland blir jag arg när någon manlig jobbarkompis frågar intima frågor och kör sex skämt . :05: de gör det bara en gång , de förstår mina signaler! Puh tur för dem.

12 oktober 2012, 21:57
Avslutat konto
Nattade dottern för någon timme sen. Därefter har jag diskat och flängt runt. Mest varit löjligt glad över att saker börjar ordna sig för mig.

12 oktober 2012, 22:10
Moderator
Det låter bra. :)

Jag har inte kommit mig för att skriva på texten idag, men jag tänker vara supereffektiv i helgen istället. (Peppar, peppar...)

12 oktober 2012, 22:12
Medlem
Orange skrev:
Jag kan tycka att en kille är väldigt intressant som person och därför prata mycket med honom, utan att vara minsta attraherad av honom på det där sättet.

Varför då?

12 oktober 2012, 22:31
Medlem
Incognita skrev:
men jag tänker vara supereffektiv i helgen istället. (Peppar, peppar...)

Attans, kommer jag också tänka så även om fem år nar jag är disputerad... work-life-balance känns typ 40 år bort...

12 oktober 2012, 22:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.