Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Jag har förmågan att döma mig själv enligt dubbla standarder. 
|
10 oktober 2012, 19:13 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Så behändigt... om man gillar att vara splittrad och tycker att det där med avstängda aspekter verkar lattjo. (Been there, done that...)
|
10 oktober 2012, 19:17 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Jag har äntligen blivit med iphone, wiiieee! Och så kom jag just på varför jag gillar aspieforum. Det är för att man kan gå rätt mycket offtopic. Jag kan ha mycket svårt att hålla mig till ett trådämne, associerar hela tiden.
|
10 oktober 2012, 19:41 |
|
 |
Kaninmamma
Medlem
|
Grattis till köpet! Jag älskar min IPhone Jag gillar med Detta forum, alla är så positiva och snälla
|
10 oktober 2012, 19:45 |
|
 |
Kaninmamma
Medlem
|
Jag har spelat pingis med sonen på fritidsgården. Vad kul det är att vara barn på nytt. Små grabbarna där uppskattade en morsa som spelade med liv och lust Jag fick en del bra tips av dem!
|
10 oktober 2012, 19:48 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Nu ska jag klura ut har man använder detta tekniska underverk, höhö... Japp, det är förstås minst lika bidragande!
|
10 oktober 2012, 19:56 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
iPhone, det skulle jag avrått ifrån! Själv hoppas jag att min snart pajar då den är nära sin förprogrammerade livstids slut. Jag ska skaffa en Android-telefon istället. iPhonen är fortfarande den som var rabalder om.
Idag har jag gjort stora framsteg med mina uppgifter. Tre timmar gick åt till att upptäcka en felaktig parentes i en lång formel. Sen gick det bättre.
|
10 oktober 2012, 22:12 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Druckit åtta burkar sockerfri powerking.
|
10 oktober 2012, 22:15 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Är du bara Pavlovskt betingad att ogilla iPhones eller finns det fler anledningar till din aversion?
|
10 oktober 2012, 22:23 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
tja, jag är applehatare sen gammalt. Den är låst till programvara godkänd av Apple och Itunes funkar inte i windows 64-bit eller linux. Det är egentligen bara det som är de objektiva skälen att jag inte gillar den. EDIT: på den version jag har kan man inte byta batteriet utan att demontera telefonen helt, vilket sägs vara svårt. Jag har aldrig provat.
|
10 oktober 2012, 22:32 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|