Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma: det känns så hoppfullt att det finns sådana arbetsplatser som sagt (eller skrivet). Och du verkar vara en himla glad och härlig person, det smittar ända hit!

Tidigare har jag tänkt att jag nog vill ha ett solitärt arbete i framtiden, för säkerts skull, så jag inte kraschar. Har fortfarande inte kommit på vad det skulle vara för arbete dock... nu funderar jag faktiskt på om inte jag skulle kunna jobba med människor ändå. Det känns som jag skulle vilja hjälpa människor på något sätt. Jag skulle gärna vilja arbeta med lågfungerande autister men det är så himla svårt att veta om och hur jag skulle klara av det.


10 oktober 2012, 11:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Kaninmamma: det känns så hoppfullt att det finns sådana arbetsplatser som sagt (eller skrivet). Och du verkar vara en himla glad och härlig person, det smittar ända hit!

Håller helt med.


10 oktober 2012, 13:42
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vill helst inte prata om min dagsform idag. Den suger skit.


10 oktober 2012, 14:06
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:D tack! Jag är glad över att jag kan smitta med min glädje och lycka!
Min daxform idag är trött! Har varit på nada ( öronakupunktur).
Aha upplevelser igen, varför jag aldrig känt mig trygg och att mitt hem är mitt hem.
Min mor har aldrig respekterat att mitt hem var mitt.
Därför har min bostad endast varit där mina saker varit.
INTE ett hem.
Så jag har aldrig gjort det mysigt. Inga tavlor etc.
Och jag inte har haft problem att flytta .

Jag :03: :03: grät floder på min terapi idag.
När det var klart så log jag lyckligt! :08:
Vad bra nu har jag sörjt!
Nu kan jag skapa mig ett hem med rätt förutsättningar.
Och det finns ju en underbar människa där jag känner mig väldigt hemma hos! :09:
Livet går framåt åt rätt håll. ;)
Om det jag berättar kan ge någon annan hopp, så gör det mig mycket glad! :09:
Jag kämpar på tar ett steg i taget .
Tar inget för givet . Och är lycklig för små ting.
Men det är verkligen en förmån att kunna vara lycklig i nuet och får små ting.

Och en annan sak ! Jag tycker så mycket om er här på forumet.
Tack för att ni finns! :09: ni är de normalaste och snällaste jag träffat. :09:


10 oktober 2012, 15:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Asmix skrev:
Orange skrev:
Kaninmamma: det känns så hoppfullt att det finns sådana arbetsplatser som sagt (eller skrivet). Och du verkar vara en himla glad och härlig person, det smittar ända hit!

Håller helt med.

:09: tack!


10 oktober 2012, 15:43
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Höst deprimerad,hösttrött. Ensam och ledsen. Vill gräva ett ide och sova bort hösten och vintern. Orkar ingenting. :03:


10 oktober 2012, 15:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Kaninmamma: det känns så hoppfullt att det finns sådana arbetsplatser som sagt (eller skrivet). Och du verkar vara en himla glad och härlig person, det smittar ända hit!

Tidigare har jag tänkt att jag nog vill ha ett solitärt arbete i framtiden, för säkerts skull, så jag inte kraschar. Har fortfarande inte kommit på vad det skulle vara för arbete dock... nu funderar jag faktiskt på om inte jag skulle kunna jobba med människor ändå. Det känns som jag skulle vilja hjälpa människor på något sätt. Jag skulle gärna vilja arbeta med lågfungerande autister men det är så himla svårt att veta om och hur jag skulle klara av det.


Jag vill säga tack till det du skrev!
Att ha drömmar och planer är aldrig fel.
Du kanske kan få arbetspröva, så du får känna efter hur det känns.
Lycka till med ditt tänk om arbete.
Eftersom du vill det och känner för det, så kanske det är en perfekt sak för dig att göra.
Alla idéer man får är bra, det är värre att inte ha några.
Kram/ kaninmamma


10 oktober 2012, 15:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
kullan skrev:
Höst deprimerad,hösttrött. Ensam och ledsen. Vill gräva ett ide och sova bort hösten och vintern. Orkar ingenting. :03:

Stackars dig! Nu vill jag ha en smajlis som kramas.
:08: men denna får duga!
Ibland kan man känna sig riktigt nere när man gjort något riktigt trevligt.
Eftersom du haft en kanon helg, vad jag förstått!
Så kan jag i alla fall bli deppig och nere när man är tillbaka i vardagen.

Försök hitta guld korn i vardagen.
Låna film på biblioteket är billigt.
Bjud hem en kompis och fika med tända ljus.
Du ska veta att jag finns. Skicka sms och prata av dig, om jag inte är på fb.
Så har jag dåligt mobilnät för internet.
Kram från din vän Kaninmamma :09:


10 oktober 2012, 15:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idag är jag på tokstädarhumör.


10 oktober 2012, 16:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag har tokstädat utan tillbörlig humör.
Och så har jag en uppsvullen lymfkörtel baktill på sidan av halsen, nästan i nacken. Visste inte ens att jag har lymfkörtlar där.
Men det är alltså ett förbannat angrepp på gång inuti min kropp och alla skyddsbarriärer mot hjärnan är aktiverade. Inbillar jag mig. En skyddsbarriär är åtminstone aktiverad där i nacken. :04:
Lite känning av något i halsen har jag också och var helt infernaliskt trött tidigare idag.

Men peppar, peppar - imorgon är jag frisk igen.

Slut på kafferepsrapport.


10 oktober 2012, 18:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.