Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
nallen skrev:
Kaninmamma skrev:
Oj oj hoppas ni har försonats idag.

Jag har inte pratat med henne på nio och ett halvt år ungefär.

Kaninmamma skrev:
När en kvinna skäller är det inte alls säkert att hon drar snart.

Varför ska hon skälla då? Antingen är hon nöjd eller så är hon inte det - och är hon nöjd finns ingen anledning att skälla.

Kaninmamma skrev:
Jäkligt [sic] träligt att vara med någon utomstående och prata.

Det kommer aldrig någonsin att hända igen.

Ja du nallen ;) ingen aning varför kvinnor skäller!
Eller män , för den delen.
Jag brukar aldrig göra det. / skäll och bråk bara förstör!
Jag brukar försöka framhäva det positiva, och den enda man kan ändra på är sig själv. ;)

7 oktober 2012, 20:41
Medlem
Romantisk höstpromenad! Solen sken och allt var bara super mysigt :09:
Då ser vi något märkligt flyta i vattnet, det visar sig att det var marsvin ( inte hamstrar ) som någon dränkt.
Fy så otäckt uppsvullna och flöt omkring.
Fick lust att ringa CSI, så de fick utreda brotsplattsen.
Se vilka jäkla marsvins mördare som varit framme :05:
Annars var det en underbar dag.
Blev bjuden av min kock, strömming och potatismos.
Vilken man både fiskare och kock!
Jag har det bra jag :D :09:

7 oktober 2012, 20:50
Medlem
Jag har tackat zombie att han flytta inlägget som blev fel för jag var så trött!
Tack zombie :D

7 oktober 2012, 20:58
Medlem
30 min work out.

8 oktober 2012, 18:32
Moderator
Jag har missat ett jobbmöte på min hemort genom att åka till kontoret flera mil härifrån. :01: Och haft ett bra samtal om skrivprocessen och min jobbsituation med vår underbara gästforskare. Och faktiskt jobbat riktigt flitigt med min text efter det, tills det bara snurrade i skallen. Nu lagar jag mat, sent omsider.

8 oktober 2012, 22:35
Avslutat konto
Har bland annat varit på stadslantgård med dottern på väg hem från dagis; hon gillade speciellt hästarna och änderna. Jag försökte öva bort min tupp-fobi genom närgången exponering men det gick inte så bra. Sedan kittlades vi en lång stund när vi kommit hem. Hon har fått smilgropar från sin pappa och har världens goaste skratt. :09: Nu tittar hon på Pippi en stund medan maten värms i ugnen. Det gjorde min dag perfekt trots att tillvaron är lätt kaotisk för tillfället.

9 oktober 2012, 17:51
Medlem
Jag har fortsatt skriva på min uppgift om kvantdatorer. Och mitt i detta gick nobelpriset till en höjdare inom just det området.

10 oktober 2012, 00:10
Moderator
Orange skrev:
Har bland annat varit på stadslantgård

Så det finns en och annan fortfarande, mer än mest på papperet? 4H?

Låter som en fin dag.

Yetin skrev:
Jag har fortsatt skriva på min uppgift om kvantdatorer. Och mitt i detta gick nobelpriset till en höjdare inom just det området.

Aj fan. Beklagar. Hoppas på bättre lycka ett annat år.

OnT: ?? igen...
Okej, en sak. Sett en film (http://www.svt.se/dox/project-nim). Kan rekommenderas. Belyser en del viktiga frågor.

10 oktober 2012, 00:23
Medlem
Incognita skrev:
Besvikelse för vem? Och varför? Du är ju en väldigt fin och bra människa precis som du är.

Nja, om jag ska vara krass, så är jag inte mycket att ha som människa. Inte för att det egentligen stör mig så mycket, men ibland låter jag den insikten göra mig tillfälligt dyster.

10 oktober 2012, 02:20
Moderator
Det där tycker inte jag är någon insikt, utan en självnedvärdering. Självnedvärdering däremot är inte mycket att ha, även om det är rätt vanligt. Att ha drag som inte är något vidare är ännu vanligare. Misstänker att du kanske inte riktigt fattar eller har sett hur stora svinpälsar de allra flesta är enligt den måttstock du använder på dig själv.

10 oktober 2012, 03:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.